Gå til innhold

Magevondt


Lykkelig smil

Anbefalte innlegg

I følge terminkalkulatoren har vi termin 5. januar. Håper inderlig at det kommer til å gå bra framover. Er det noen av dere som har vondt i magen slik i starten?? Ikke store smerter, men spreng liksom

Spent -80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elivik

Hei.

Da jeg gikk gravid sist hadde jeg magesmerter og de var til tider veldig vond. Hadde også mye murrende mens smerter.

Hvis jeg lykkes denne gangen blir min termin også 5 januar, spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa:-( huff jeg har det nå... er en stund siden eggløsning..har hatt "murring" og "menssmerte" lignender følelse i magen.. jeg håper det er "festesmerter"..vet det ikke er mens smerter fordi den kommer dagen før mensen somregel..!

da jeg og var gravid tidligere (mistet) var det på samma måten... er ikke farlig tror jeg men helt normalt! (sies det)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde litt vondt nedentil igår..på sidene liksom,men er helt bra i dag.Har kun ømme bryster og litt vondt i ryggen+tannkjøttet.Har ikm nå på lørdag,er utrolig spent.Er jeg gravid nå så har jeg termin rundt 7-9januar!lykke te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Har termin 1 januar. Føler det akkurat på samme måten som deg.Murring, og litt sånn tung nederst i magen.Ja, spreng.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff huff..jeg føler meg heeelt utafor ..hehe hmm.. IKM!??? hva betyr det? :-) sikkert noe som sier seg selv men jeg kommer ikke på noe her nå:-/

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. Jeg er også oppblåst, og fiser hele tida.. særlig på ettermiddagene og kveldene. Litt plagsomt men. Jeg oppdaget for tre dager siden at jeg er gravid, så jeg har ikke hatt så lang tid til å kjenne på symptomene. Lykke til du også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 4 januar, og jeg har ganske vont i magen ja... oppblåst og mye luft. I tillegg har jeg skarpe smerter på sidene når jeg rører meg fort, hoster og nyser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også termin den 5. og har også veldig vondt i magen til tider...

men det er helt normalt. hadde det samme med min første! lykke til. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er gravid med termin 5 jan detter er 5 graviviteter har veldig oppblåst mage og en magevondt har hatt det med alle sammen... Lykke til å gratulerer så masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var hos legen i går, og jeg har og hatt endel smerter nederst i magen, nesten som mens-smerter (selv om jeg sjeldent hadde det).

 

Legen sa det var fordi livmora strakk seg, og det var helt normalt. Håper den snart er ferdig strukket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 21 januar, og er oppblåst som ballong! Skulle nesten tro at jeg er 5 mnd på vei... Det gjør selvfølgelig veldig vondt, og mens smertene gir seg ikke, hvor lenge kan dette vare? Jeg er redd for å miste hver gang smertene kommer, ca hver 4 time, kan dette være normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...