Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt.. Ang hvor mye klær jeg skal ha med til babyen på sykehuset..


Mizzi & Prinsessa

Anbefalte innlegg

Vi ønsker å bruke private klær på babyen når vi er på sykehuset. Siden jeg er førstegangs så lurer jeg da på hvor mye (sånn ca) klær jeg burde ha med til babyen for et opphold der på 3 dager? Syntes det er mer stas å kle opp den lille med nye klær som kun er h*n's :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også tenkt veldig mye på. Tenkte jeg skulle ta med en haug med bodyer, litt sparkebukser og div. tror ikke man trenger så mye der egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det du trenger mest er langarmet bodyer og gode og varme tepper for å pakke hxn godt! Jeg fødte for 2 måneders siden og hadde med meg sparkebukser osv..men jeg brukte klær fra sykehuset, mye enklere! Lille jenta hedde på seg bare bleie og body og var godt pakket i en sånn helseteppet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg hadde det akkurat på samme måte som deg.

Ønsket at babyen skulle ha sine egene klær, så jeg pakket med meg "litt".. (mye)

Men når Lise kom til verden for 18 dager siden synes jeg faktisk det var like greit å bare bruke sykehus klærne.

Det er så mye annet som skal læres og ordnes med i forbindelse med fødselen at knytejakkene de hadde på sykehuset fungerte veeldig bra! Brukte kun noen egne bodyer som jeg hadde med.. Sparkebukser og bukser ellers hadde jeg ikke bruk for :-)

Men ta de med, de tar jo ikke akkurat plass .. hehe!

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...