Gå til innhold

Å kjenne liv


Bibi77

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er 17 uker nå. Siden jeg er 2 gangsfødende hadde jeg forventet å kjenne liv. Men jeg kjenner ikke noe særlig. Magen har vært ganske stor men det har roet seg den siste uken. Jeg kjente ikke liv så tidlig sist graviditet. Har vært kvalm senest igår så jeg tror vel at alt er bra. Men er nå litt bekymret for at alt er bra, siden jeg ikke kjenner noe.

Når kjente dere liv? Har jeg noe å bekymre meg for? Skal til ultralyd 5 mai. Skulle egentlig ønske det hadde vært litt flere kontroller. Da hadde jeg nok vært roligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje morkaken er foranliggende? Uansett så sier man jo at man ikke trenger å være bekymret hvis man ikke kjenner liv før iallefall uke 24 :-) Alt er helt sikkert helt som det skal...

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er sikkert helt fint, er jo veldig forskjellig når man kjenner liv og det kan jo gå noen dager mellom hver gang så tidlig. dette er min 3. og jeg kenner mye mindre liv denne gangen fordi morkaken er foranliggende, kanskje den er det hos deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Jeg er også 17 uker på vei og kjenner heller ikke noe liv enda. Med første man kjente jeg liv når jeg var ca 15 uker på vei. Var på ultralyd for 2 uker siden og da fikk jeg vite at morkaka lå på ytterveggen dvs mellom babyen og magen min, så det kunne være årsaken til at jeg ikke kjente noe enda. Så det kan jo være sånn for deg også.

Så alt er sikkert bra hos deg også skal du se.

Ønsker deg lykke til på ultralyden neste uke.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...