Gå til innhold

Babywatcher


lykkelig førstegangs

Anbefalte innlegg

Hei

 

Nettopp kjøpt meg en babywatcher for gøy (har allerede hørt fosterlyd hos legen).

Men den vil ikke skru seg på selv om batteriet er satt inn riktig og jeg trykker på On....?!

 

Noen med samme problemer el tips til hvordan få den til å funke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...det var merkelig. Må være noe feil med den da...for det er jo ikke noe annet som skal til for å få den på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKKURAT dette skjedde meg, vi trodde det samme og jeg ble SÅ skuffet ! Det viste seg at batteriet som fulgte med var tappet...så samboer bare kjøpte et på Kiwi ! Maskinen funker for fullt !!!!

 

Prøv det før du gjør noe annet !!! Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med et annet batteri. Min funket med en gang. Du pressen ned KUN på venstre side at knappen ikke sant..??? Om du trykker på midagen (eller på hele knappen er det for å skru den av)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkuratt det samme med min, batteriet som fulgte med var dødt:P så måtte sende en lite fornøyd sambo på butikken seint på kvelden;)

Litt dårlig syntes nå jeg, jeg tenkte at det sikkert bare var min, men er tydligvis flere som har opplevd det da...

 

Man får kjøpt de på nettet, www.babywatcher.no eller noe sånt tror jeg:) kjempeinvestering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he, det samme skjedde med min. Satte inn batteriet å ingen ting hente...

Så samboer ut å kjøpe nytt.. Å da virket den:)

 

Er kjempe fornøyd med min babywatcher, å to andre venninner somer gravide, kommer å låner den innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat dette skjedde med min og... Men jeg plagdes lenge før jeg fant ut at jeg skulle bytte batteri i dn.. og da virket dn som bare det.. Irriterende at ikke batteriet virker i noe som man kjøper... da hadde dm jo ikke trengt å sende med et batteri da... argh... Jaja, men nå fungerer dn som dn skal...

 

Det er spennende å høre hjertelyden til dn lille huleboern i magen min....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje vi burde sende denne linken til de....bare så de vet at dette ikke gleder bare en person, men også flere...kan jo nesten se ut som om de sender gamle batterier til folk....lite bra med tanke på hva man betaler !

 

eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig, min måtte også få nye batterier...

 

å jeg var skikkelig forbanna.... trodde den var i stykker, å hadde gledet meg sååååååååååå lenge....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Fikk kjøpt meg et nytt batteri- og da virket den gitt:)

Utrolig artig og nesten litt uvirkelig å høre hjerteslagene fra spiren som skjuler seg under den (foreløpig) helt flate magen!

Lå i sengen i morges og hørte på med mannen- han skvatt nesten litt- utrolig morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...