mammatil3små Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 skal dit på jentetur i juli(fellesferien) hvordan bør jeg gjøre det? *bestille fly og hotell? *eller bare bestille fly først å ta hotell når man først kommer ned? *noen hotell å anbefale? *hvilken reisebyråer er verdt å sjekke? *er prisene omtrent det samme som her? takker for alle svar;)
mwp Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Har ikke vært der enda, men reiser om 3 uker. Vi har bestilt slik. Sjekka flypriser på finn.no. For vår del kom supersaver best ut. Reiser du fra Oslo kan det være verdt å sjekke på icelandair sine egne sider. Hotell bestilte vi på hotell.no Tror det lureste er å ordne det på forhånd. Hotell i 5 netter og flyreise fra Trondheim kom på 7400,- pr pers. 3 stjerners hotell i Chelsea-området.
Mjanne Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Jeg var der sommeren -04. Du må ha ordnet overnatting iallefall den første natten før du ankommer. Ellers kan du få problemer med å komme inn i landet. De er veldig strenge på slike som de tror drar på "lykke og fromme". Anbefaler deg å ha bestilt overnatting for hele perioden på forhånd. Selv om NY er stort så er det mye som er dyrt og kan være vanskelig å få tak i noe som er rimelig (iallefall i mine økonomiske øyne) GOD TUR! Dere får det garantert gøy.. Man går ikke tom for ting å gjøre der for å si det sånn....*smile* Og husk å ta med legitimasjon hvor enn dere går ute på byen. Jeg kom ikke inn på en resturant hvor de serverte alkohol selv om jeg var 25 år når jeg var der. Nyttet ikke med noen sutring der gitt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå