Gå til innhold

Dere i uke 16


tassi2venterjente12oktober

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen? Har dere lagt på dere noe? jeg var hos jordmor i dag og hadde tatt av 2 kg. Vært ganske dårlig, og har nå antdning til bekkenløsning:( Men fikk høre hjertelyden. Fantasktisk lyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Er i uke 16 nå, kvalmen har avtatt litt så lenge jeg ikke stresser, men dårlig hver morgen:) Har også fått bekkenløsning,konstantert.. Ellers er det jo koselig å gå med en liten i magen, kjempedeilig å høre det lille hjertet banke i vei!

UL 12.mai - det blir veldig spennende - når skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

kvalmen erborte, så fremst jeg ikke er kjempe sulten. men er trøtt og sliten så og si hele tiden + at vi har en 2 åring som våkner på natta, og da få ikke jeg sove igjen etterpå for da er det beina mine som er urolige. Er det ikke det ene så er det det andre, men men..

 

Har også fått konstanteret bekkenløsning. smerter i rompa ,lår og ryggen, men legen sender meg på jobb for det. Ikke fulltid, men vanskelig å arbeide på småbarns avd når man har bekkensmerter.

 

Skal på UL den 8 mai, gleder meg masse, tror vi skal spørre om kjønnet,

og for tiden er det kjempe moro for nå kjenner jeg liv veldig ofte og mer tydelig. fikk også høre hjertelyden i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultrslyd 16 mai. Gleder meg! Vi vil vite kjønn hvis de kan se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også i uke 16- herlig at ukene går så fort. Har lagt på meg en kg til nå, og håper det ikke blir så mange totalt... La på meg 12,5 kg i begge mine forrige svangerskap.

Har antydning til bekkenløsning, men holder det stort sett i sjakk med å være forsiktig. Ellers har jeg fått konstatert uvi i dag, så jeg må gå ei uke på medisiner.

Er trøtt og sliten for tiden, men det henger nok sammen med de to små her hjemme som er mye våkne på natten, og som har vært mye syke den siste tiden... Håper det bedrer seg litt snart!

Venter på innkallelse til ul, håper den kommer snart...

Gleder meg veldig til å høre hjertelyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen ble bra f.o.m. uke 11:-) Før den tid var det ekstrem kvalme og trøtthet.

Har lagt på meg mer til nå i dette svangerskapet enn i det første, men har spist ekstra for å lindre kvalmen. Hadde gått opp 4 kg ved ktrl i uke 13.

Blir litt missunnelig når jeg leser at noen kjenner liv allerede! Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16 uker i morgen.. Har lagt på meg ca 2kg. Jeg har også antydning til bekkenløsningssmerter, men klarte å holde det i sjakk selv sist, så håper og gjøre det igjen. Fantastisk å høre hjertelyden, deilig følelse;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 16+1, nei nå ble jeg visst akkurat 16+2 :o) Formen har vært helt upåklagelig disse 16. første ukene :o) Var rimelig trøtt ei stund, men nå er alt bra :o) Har lagt på meg 2 kg. Greit nok. Skal til legen på torsdag, gleder meg til å høre hjertelyden :o) Skal på UL 12.mai, vil definitivt vite kjønn! Gleder meg masse til å få se den lille spiren :o) Har forresten også kjent liv sånn til og fra siden ca uke 12-13. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...