Gå til innhold

hvordan er deres mageform?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har den siste uken begynt å få litt mage.men syntes den ser ut som en ballong og det ser ut som jeg er i 6.mnd er bare 17 uker ( 2.gangs) nedesrt i magen er det hardt og jeg kjenner livmoren tydlig, mens øverst er magen så oppblåst og stor, samtidig som den er hard. er det innvollene som er dyttet så langt opp eller? føler at jeg er mye lenger på vei en det jeg er. Det presser jo helt opp under puppene. Må legge til at jeg har litt på magen fra før av så noe fett er det, men magen er stort sett stram over hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mage er fleskete! hehe.. :P neida..kjenner den har begynnt å bule litt rundt navelen! er uke 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 23 og magen ser ut som det er sydd inn en vannmelon under huden på meg!! Diger mage, som presser opp under puppene allerede. Ser ikke magen bakfra nå, akkurat som sist. Magen er alltid mer oppblåst om kvelden enn om morgenen før mat. Men har ikke inntrykk av at det er så masse luft, men merker at det er vanskelig å spise nå, blir alt for fort mett :) Tror ikke det blir så masse fett av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 14 og ei halv uke på vei, men her har vi mage ja. Er vanligvis kort og godt spinkel i hele overkroppen, nå har jeg allerede fått sperreballong (spesielt stor etter å ha spist og på kvelden ja :-) ) Fått litt ekstra på lår og legger og, samt litt hovenhet. men dette hører jo med gitt :-) Mest slitsomt i grunnen at jeg allerede synes det presser på under ribbeina. I følge jordmora mi er det tarmene som er pressa oppover av voksende livmor... :-) Lykke til med voksende vakre mager jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...