Gå til innhold

Drister meg inn hit jeg...


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Har hørt verdens fineste hjertelyd :):):):):):):):):):):)

 

Vi hørte den med en gang!

 

Er ikke rart at jeg ikke fant livmoren, har lett altfor langt ned(rett over håra), men livmoren var helt opptil navelen nesten, kanskje et par cm under eller noe.. jordmor sa det var perfekt!! Og magesmertene var nok en blanding av tarmaktivitet og strekksmerter. Om jeg noen gang skulle bli bekymret igjen var det bare å komme igjen å lytte etter hjertelyd. Jordmor er så bra. Jeg tror jeg vil ha mye oppfølging av henne jeg.

 

Avbestilte ul hos volvat siden jeg har gratis time på Ahus onsdag neste uke. Blir litt tull å bruke 1000 kroner på ul i morgen når jeg har hørt hjertelyd i dag og skal på ul om 1 uke.

 

Da hopper jeg over på 2. trimester! Tenk så langt har jeg aldri kommet før!!!

 

Å, så deilig det var å få høre det lille hjertet til den lille knerten i magen.. Nå må han bare vokse seg stor, sterk og frisk..

 

Jeg gråter og smiler om hverandre her jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra, hurra, hurra, velkommen hit!!!! Endelig er du her, og endelig har du fått den bekreftelsen du trengte...

 

Nå ble jeg kjempeglad her, nå kan du kose deg og slappe av, Kab. Men skjønner ikke at vi kan finne hjertelyden på to så forskjellige steder, du helt oppe og jeg helt nede, he he. Kanskje derfor din mage er så flat og min så stor.... :-)

 

Nå er det jo alt bare bra, jo, og alt normalt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! Hørte selv hjertelyd for første gang i dag, helt fantastisk :-)

 

Velkommen hit, jeg har ikke vært her noe særlig lengre enn deg.

 

Dette blir bra!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så bra!!!! Unner deg skikkelig å komme over hit til oss!!

 

Skal krysse alt for deg jeg :o)))

 

Kjempe klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle sammen. Det føles godt!

 

Sunnivamamma: Vi lyttet rett over hårene, men livmorens topp var rett under navelen:) Symfysemål var på ca 12.

 

:):):):):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hit!!! Du har jo vært så bekymret, så gratulerer så masse med flott hjertelyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert! du er ventet!

Nå er vi endel fra 1. trimester her...og nå er jo både du og sunnivamamma her! Venter på idefix (eller er hun her?) og skrømti :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så godt å høre, kab. Jeg har lest noen av innleggene dine på 1. trim og veit at du har hatt en del bekymringer. Kjempe herlig å se deg her!

 

Masse lykke til =) Og velkommen over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger nok min med hodet ned, he he. Det gjorde Sunniva også, de kommenterte alltid hvor merkelig hun lå..... Mannen min sier her at det varierer veldig hvor man finner lyden, og at alt er normalt!

 

Tenk, nå er vi over den magiske grensa, puhhhhh!!!

 

Skulle nesten feira med sjampis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idefix kommer om halvannen uke, hun skal på UL på torsdag og gruer seg veldig. Skrømti har jeg ikke hørt noe fra på ei stund, er ikke hun omtrent like langt som meg og Kab....?

 

Vi skal nok få det kjempekoselig her inne, hi hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Velkommen etter! :-)

 

Hm... ang. det med livmoren... jeg var til kontroll for en uke siden. Da var jeg midt i uke 21. Legen sa at "Nå er livmoren omtrent på høyde med navlen din" Det er vanlig når man er ca. halvveis i svangerskapet... Kanskje du er lenger på vei enn du tror?

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kab!

Så fint å høre at alt er bra med deg og knerten i magen. Også er det jo så koselig å se at det kommer flere medsøstre fra 1.tri.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ GRATULRER kab.... Som jeg sa så er det langt bedre å få klarhet i dette enn å engste seg ;-)

Ække så godt å vite hvor man skal lete etter livmoren ;-)

 

Velkommen skal du være----- :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også holde Babywatcheren langt nede. Tror nok at jormoren gjrode det poå kab også. MAn at kab lette etter livmoren selv lenger ned. Eller misforstår jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIppi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Velkommen hit!!!:o)

Nå ble jeg kjempeglad!

 

Var på ul selv i går jeg og fikk sen den livligste krabaten jeg noen gang har sett.

Du leste jo sykehusinnleggelsen min,og har nå da gått fra forrige tirsdag uten å være helt sikker på om det var noe i magen min som ville bli stor!

Men det var det jaggu meg.

 

Men legen ble veldig sinna da,skjønte ikke hvorfor de ikke hadde tatt meg imot på ul..... Skjønte ikke hvorfor de ikke hadde utført gastroskopi slik at de kunne fått riktig diagnose på meg.

Så det de da bare gjorde var å sende meg hjem etter noen dgr med medisner mot magesår....jaja

Begynner så vidt å komme meg nå,tror jeg.

Gjorde kanskje litt for mye i går,så da ble jeg litt dårlig igjen. Så jeg prøver å ikke stresse så mye..:o)

Tenkte jeg skulle svare her,så at du hadde skrevet til meg på linken min. Ikke meningen å prate om meg nå altså;O)

 

Ble bare så utrolig glad for å se deg her!!!:o)

Håper vi får en fin tid fremover.

Så artig med ul neste uke!

 

Kose deg masse!

Ha en superduper dag!

 

klemmer ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kab:)

 

Koselig å se deg så langt (altså på 2 tri.) Skal se du får med deg både 3 tri, fødsel og en nydelig liten baby denne gangen:)

 

Velkommen over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Solami:

Så bra at det går oppover igjen! Det var virkelig godt å høre:)

 

Så da får vi bare håpe at vi kan fortsett å følge hverandre helt frem til fødsel:)

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...