Gå til innhold

Jeg har vært på tidlig UL! :-)) (samme som på 1. tri)


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Det var sååååååååååå koslig! Så lille hjertet til huleboeren som slo, så også at han rørte på seg. KJEMPE KOSLIG!!!!!!!!!

 

Ble så utrolig letta og glad!! Første gang for meg dette!

 

Har verdens beste lege som sa at det bare var å komme tilbake når jeg ville hvis jeg ville ha flere UL! :-)

 

NÅ er jeg LYKKELIG!!!

 

Er 8 + 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:) Jeg skulle ønske jeg kunne fått UL så tidlig. Har ikke vært hos legen engang enda...! Noen dager tror jeg bare at jeg innbiller meg hele graviditeten, så det hadde vært utrolig godt å få det bekreftet på ordentlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hun (legen min) mente det ikke var vits i å komme før uke 10, dvs om to uker. Jeg gleder meg på å få det bekreftet av andre enn enn hjemmetest og tusen symptomer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er en skikkelig heldiggris!

da jeg fikk forrigemann, fikk jeg ikke ul før i uke 17. uanaett hvor mye jeg spurte og trygla, fikk jeg ikke 1 til fordi jeg var i for god form..

skal bli spennede å se denne gang, om jeg får mer enn 1.. skal til legen i uke 12, 16. mai, og det er sååå lang tid til!

skulle gjerne sett at alt sto bra til der inne..

lykke til videre med huleboeren din, håper du fortsetter å være like lykkelig, for det er en helt utrolig opplevelse!

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...