Gå til innhold

Håndklær og kluter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper dere sånne håndklær med hette på, og hvor mange? Hva med gulpekluter og andre kluter man trenger, til å tørke bæsj med f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt litt her og der... De har gasskluter på Kid, Princess og sånne steder... og på Lindex og HM har de håndklær i ulike typer. Også sånne med hette :-) Ellers får du jo forskjellige kluter i sånne baby-butikker da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på. Jeg har vært på hansen og dysvik og titta, men der koster de 125 kr pr stk. Synes det er litt dyrt, hvis jeg må kjøpe 3-4 stk. Noen som vet om et sted det er billig og bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irismor.21.4.verpesjuk.

Har endel kluter fra sparkjøp. Håndklær kjøpte jeg hos kid, ikke stive priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cubus har kluter av alle slag. både gulpekluter og bæsje kluter. du får kjøpt 4pk m gas kluter på europris. men de har de samme på apoteket, men til da en dyrere pris. de håndklene m hette som man får kjøpt på kid er kjempegode. der har de jo oxo myke kluter og sånn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et hånkle med hette med sjiraffer på til 79kr på H&M.

Det var fint da. Har også kjøpt et par andre der, ellers bruker jeg bare vanlige håndklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare si at jeg fikk en hel haug med sånne hette håndklær i gave, trur det er mange som syns det er ok å gi vekk, så kansje du ikke trenger kjøpe så veldig mange? og heller se det an hvor mange du ender med? Var egentlig når han blei litt større enn nyfødt at jeg satte mest pris på de hådklærene uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til å tørke bæsj er det forresten veldig greit å bruke enten sånne engangskluter( sånne som du fukter med vann selv,de fra euroshopper er kjempegode) eller lambi tørkerull....(poenget er at papiret skal tåle å bli fuktet) så slipper du alle de klutene fulle av bæsj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...