Gå til innhold

Ensom og trist........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Alt er bare dritt idag,føler meg så utrolig alene for tiden,mannen er opptatt med ny jobb og jeg føler at jeg og magen ikke får noen respons.

Har vært sykemld hele svangerskapet pga div plager,så nå sitter jeg her,44 dager igjen,men vet at fødselen kan starte når som helst pga at livmorhalsen er utslettet og moden og at hodet er helt nede i bekkenet,magen er så å si borte pga at den er helt nedsunket. Fikk beskjed av jordmoren min om å holde meg iro slik at ikke fødselen starter,men har mest lyst til å gjøre det stikk motsatte..vil at lille gulle skal komme nå! Sitter bare å griner å føler meg helt alene,skulle ønske at mannen min kunne se hvordan jeg har det men det gjør han ikke,har jo ikke sagt noe heller da;) Skjønner ikke hvor denne fantastiske følelsen av å være gravid er blitt av..føler meg bare feit,stygg å alene,kan ikke se en eneste liten glød ...Sitter bare å kjenner etter tegn på at fødselen skal starte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da... Sender deg en stor trøsteklem! :)

Ikke lett det der med å ta det med ro når en har vært sm hele svangerskapet. Har det på akkurat samme måten, men noen ganger må jeg bare finne på no. Blir jo gal av å bare sitte hjemme i sofaen!

Vi får trøste oss med at det ikke er så lenge igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært lurt å snakke med typen din om hvordan du føler det ? Kanskje han kan klare å muntre deg opp litt ? Det er jo ikke bra å sitte med sånne følelser alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Forstår så godt at du er lei,, og trist..Jeg ville ha sagt dette til din samboer ,For han ser ikke dette da han er på jobb.. Men fortell han det, så ska du se at han tar sge sammen og begynner å ta være på deg.. Du bærer da tross alt barnet hans i magen.. Helt normalt at vi kan bli lei oss nå, sp nå på slutten.. Vi er store og tunge og føler oss stygge none ganger, men det er vi ikke.. Veit du at det er mange mannfolk som synets det finetse dem veit er gravide damer? Har fått hørt det så mange ganger jeg,, det er helt sant,,,,,, jeg er ikke noe glansbild, ikke slank og fin heller, veier bare 15 kg mer enn til vanlig,, hehe, og j har alltids slit med denne vekta.. så der kan du se..

har fått 4 gutter etter meg jeg, og dem vil så gjerne ha sex med meg...spurte han rett ut hva han drev med,, da sa han, at veit du ikke at dere gravide har en sp status?? å har vi det sa jeg.. ja,, har ikke hatt sex med noen av dem nei,, er ikke slik madrass jeg da...jeg trodde det var bare noe folk sa,men det er faktsik helt sant da..

Det kan hjelpe å snakke med en jordmor da, hun veit hva du går gjennom....

lyst å taste på msn er det bare å si ifra assa

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er jo akkurat som å høre meg igår, se innlegget "trist og lei og sikkert utakknemlig også" på forrige side. Dagen idag derimot, er hyggelig og jeg føler meg lett til sinns (men gleder meg til å bli ferdig med graviditeten ja!!)

Ville bare si at jeg skjønner hvordan du har det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buff da sender deg en stoooor KOS. Er selv blitt sykmeldt tror jeg snart går på veggen men kan jo bli gal av mindre. Jeg har vært mye sammen med venninner og invitert mange hjem siden du ikke kan gå så mye ut. Det får tiden til å gå=0) anbefalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...