Gå til innhold

Bekymret...er det fortsatt liv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde i forrige uke 4dager med brun utflod...hadde ingenting vondt, og det var svært lite utflod.

Det er bare det at etter det har kvalmen og svimmelheten gitt seg, ikke helt men jeg er i mye bedre form om dagene.

Tror dere at det fortsatt er liv i magen min?

Ska til legen om et par dager. Må legen ta ultralyd for å se om det er liv eller kan det sjekkes på andre måter?

Er i 9ende uke.

 

Håper noen svarer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange har blødninger tidlig i svangerskapet uten at det er noe farlig.Har selv hatt det i to svangerskap der det har gått bra begge gangene.

Du må ha ul for å sjekke om det er liv så tidlig som i uke 9.Da er det for tidlig å finne hjertelyden.Håper alt står bra til med den lille.Lykke til videre:0)Krysser fingrene for at alt er bra:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper også det...hadde ikke bekymra meg hvis det ikke hadde vært for at kvalmen forsvant....

Huff åsså tok jeg ny graviditetstest nå, og streken er svak!!!!!

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å ring legen din eller legevakta å få deg en ul.Det er ikke bra og gå å være så redd og nervøs.Be om å få en sjekk.Massevis av lykke til.Det er sikkert helt i orden,men jeg vet hvordan det er når tankene løper løpsk.Skal på ul selv på torsdag og gruer meg veldig.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat lenger ned at opphørte graviditetssymptomer nødvendigvis ikke betyr at noe er galt. Symptomene kan vare i uker og månder etter MA.

Blei jo litt letta men ska be om UL ho legen likevel.

Håper det går bra på din UL.

Hvorfor gruer du deg forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får ul.Jeg er 10+7 i dag begynner snart på den 12 uken.Om jeg mister nå blir jeg kjempe lei meg...Jeg har vært innlagt på grunn av at jeg kastet slik opp.Har vært super dårlig i 2 måneder tørr ikke tenke på å skulle starte på nytt igjen...Håper det går bra med oss begge:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huffda...stakkars deg at du må være så fryktelig dårlig.

Ja vi får bare håpe og krysse fingre og tær.

XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...