Gå til innhold

Truende abort


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Har hatt magesmerter og litt brunaktig utflod siden i natt. Kommer fra sykehuset nå. Der så de hjerte som slo, men ble sendt hjem med beskjed om å ta det med ro da jeg hadde en truende abort. Er det noen som har liknende erfaringer hvor alt er gått greit? Er i 9 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Tenkte bare jeg skulle skrive noen korte beroligende ord. Hadde selv en ganske stor men smertefri blødning i uke 9 som ble karakterisert som "truende abort" på UL. Hjertet til babyen slo, men de kunne se små blodansamlinger i livmoren- mest sannsynligvis noen blodkar som hadde sprukket. Disse små blodansamlingene kom ut i 2 mindre blødninger senere.

 

Er nå gravid i uke 15 og alt er bra:) Husk at statistikken er med deg: i 90% av tilfellene hvor man har hatt blødninger men det likevel er påvist liv, går det bra!

 

Lykke til- håper alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i to svangerskap gått med blødninger og diagnosen truende abort.Resultat er en sønn og en datter.Det gikk bra begge gangene:0)Men vi fikk totalt forbud mot sex til etter uke 13.Måtte ta det helt med ro.Krysser fingrene for at alt går bra med deg.Lykke til videre:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk beskjed om at de kaller det truende abort når man har hatt blødning i svangerskapet. Jeg hadde blødning tidlig i uke 5 ca, men nå når jeg er 12+0 har jeg hørt hjertelyden og det står bra til. Så jeg tror nok det høres mer skummelt ut enn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hadde en kraftig blødning som varte et par dager nå før påske.

Fikk tett oppfølging på sykehuset heldigvis, og de fant en blod-

ansamling på ul. Jeg er nå 11+0 og alt går bare bra - begge

hjertene banker fortsatt :o) Det kommer fremdeles ut masse

guff, men så lenge det ikke kommer mer friskt blod er det ikke

farlig.

 

Så dette går nok nra skal du se! Har du sett et bankende hjerte

er det mest sannsynlig at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...