Gå til innhold

Dødssliten i dag - liten gutt med feber og ørevondt og 23 dager igjen...puh!!


Salsa

Anbefalte innlegg

Nå sover lillegutt heldigvis, men han har klynget seg til mamma i hele dag. Hadde 40,5 i feber i natt og tar seg til ørene. Har fått legetime halv 3 i dag, og jeg antar at det er ny runde med ørebetennelse. Stakkars...det blir 3. runde på like mange måneder, det. Tenk at vi skulle få et "ørebarn".....

 

Det er tungt med en liten på 19 mnd som krever hele mamma og samtidig ha 23 dager igjen til termin. I morgen tror jeg at jeg ber mannen min være hjemme, selv om jeg er fullt sykemeldt. Orker ikke en sånn dag til................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skønner deg kjempegodt!!! Be mannen din være hjemme, det har jeg også måtte gjøre. Datteren vår på 16 mnd, har den siste mnd hatt både feber, vannkopper og oppkast/diare. Heldigvis ser det ut til å være over nå :-) Jeg hadde ikke sjangs til å klare henne alene, (full bekkenløsning, svimmel, høygravid og sliten) så mannen min måtte bruke syk barn/barnepasser dager og være hjemme sammen med oss.(jeg er hjemme til vanlig).

 

Det er ikke noe lurt å slite seg ut, i teorien kan jo en fødsel starte nesten når som helst.. Selv om du enda har en liten stund igjen da. Men greit å få samlet det en kan av krefter!

God bedring !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...