Gå til innhold

:-) !!!Hjertelyd!!! :-)


_svana_

Anbefalte innlegg

Fikk høre det lille hjerte banke for aller første gang i dag (12+1). Dunkadunkadunk - 140 slag/min.

 

Det er noen der inne!!! Gikk og smilte hele turen hjem igjen.

 

Feiret det hele med å kjøpe meg min aller første mammabukse. På Lindex (av alle ting), men den satt kjempefint og var deilig å ha på.

 

Jeg har en baby i magen min, jeg - nå er det ikke noen tvil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-)

 

Så koselig.... Ingenting er som å høre hjertelyden, jeg synes det er større enn UL. Koseligste lyd i verden!!!!

 

Skal ut å lete mammabukse selv i dag, H&M er jo selvsagt utsolgt for alt over str S, men visste ikke at Lindex hadde før du skrev det nå. Løp og kjøp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ikke vært på UL så dette var mitt første "bevis". Legen måtte lete litt, for morkaka ligger foran.

 

Jeg var først på HM og titta, der var det bare størrelse L, virker som at alt mammatøy i str M forsvinner med én gang.

 

Lindex hadde ikke så mye, men buksa jeg fant var veldig fin til meg i allfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svanine!

Så koselig å høre at alt stod bra til. Jeg hørte hjertet på fredag og glemmer lyden aldri! Klarer snart ikke puste med de gamle buksene mine og trenger en mamma buske snart. Vil ha en tøff en som sitter fint. Kan jeg spørre hvilken Lindex butikk du var i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på den i Oslo City. De hadde to-tre forskjellige modeller, og den jeg kjøpte sitter fint på meg (har hofter og rumpe, og buksa hadde fin bootcut). De har litt store størrelser så jeg gikk fint inn i 36 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ganske bra ut ja:-) Da skal jeg dra ned til oslo city og prøve ut et par bukser....i størresle 36 selv:-) He he! Det er ei på jobben også som kom i et par mamma bukser som var kjempe fine. De var også fra Lindex så jeg tror det er Lindex som er tingen her, Svanine.

Tusen takk for hjelpen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IT'S ALIVEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ja håper da virkelig det er en baby du har der inne!! )

 

Hehe, også så koselig å få bli prioritert med en sms da:) Fant ikke tråden før nå jeg da!!! Er så mange nye her at tråden faller fort nedover.

 

JA har jo sagt det, på HM må man handle i det det kommer varer. Kjøpte meg 3 stk mammabukser der jeg, nei 4 faktisk (men den ene er jo mer sånn tights/jazzbukse) Alle i str. M :) Hør med betjeningen når det kommer varer og dra dit rundt de tider. Ellers finnes det jo sikkert mye fint andre steder og.

 

Blir spennende når du skal på ul da:) Fått time til 3d ul 8/5 jeg. Tror du får ei jente jeg assa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå geder meg til den lyden!!!

 

er i uke 16, skal til ul 29.5. skal finne meg en jordmor her jeg bor sånn at jeg får hørt lyden jeg også. sist var det ubeskrivelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svanine! hørte også hjerteyd i går. Vi er nesten like langt på vei vi:) Jeg er 12+1 i dag jeg da, så en dag etter deg. Hvor i landet er du fra da? Kanskje vi møtes på fødestuen en dag..hihi...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kab,

 

12+1 og 12+2 er en minimal forskjell vil jeg si... hehe.

 

Jeg bor i Oslo. Gjør ikke du også det? Søknad om fødeplass er sendt til Ullevål, men om jeg havner der eller et annet sted vet jeg ikke. Brevet ble ikke sendt før i går... så vi får se.

 

Hadde vært gøy om vi møttes på fødestua i november, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molait, ja du var en av de heldige utvalgte. Du og min kjære... hehe.

 

Nå har jeg kjøpt ei mammabukse, har brukt den i dag og den funka fint. Fikk t.o.m kommentar fra ei på jobben (som vet jeg er gravid) at jeg så så slank ut! Jøss, tenkte jeg. Har har jeg ikke gått ned et gram og i tillegg fått en liten kul på magen - og så sier hun at jeg ser slank ut... hehe. Hyggelig det da.

 

I tillegg har jeg bellybandet mitt (som jeg fortalte deg om) som gjør at jeg kan bruke mine vanlige bukser litt lengre. Gidder ikke å vake nede på HM før jeg må, for å si det sånn. Men det så uansett ikke ut som de hadde fått noe nytt siden sist jeg kikka, helga før påske.

 

Det blir nok tøft med 3D-UL!

 

Hvorfor tror du jeg får jente??? :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tror jeg ikke nei. En del av setningen ble borte. Eller evt at jeg glemte å skrive resten..hehe.

 

Det jeg mente var at jeg tror du får gutt og Cat får jente:)

 

Hvorfor jeg tror det? Nei bare en hønsj. Den har da stemt oftere enn den har feilet, men den har jo også feilet da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...