Gå til innhold

2 dgr over, føles som 2 mndr.=(


"lille" elefant

Anbefalte innlegg

nå er jeg så lei. jeg vil ha han ut... dere som har gått ei uke over og sånn, hvordan får dere dagene til å gå fortere??? heg prøver å holde på hele dagen, men det går sååååå sinnsykt sakte:( trenger noen gode råd for å få dagene til å gå:)

 

STOOOR KLEM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det hjelper å prøve å slappe helt av og roe mest mulig ned. Har hørt om mange der fødselen har startet etter de har sluttet å stresse og styre med jobb og klargjøring av hus osv. Hos meg startet fødselen tre dager etter termin, dagen etter vi hadde flyttet og vasket oss ut av leiligheta, og jeg satte meg ned og slappet av. Har du kanskje en hobby som du kan holde på med? Eller begynn med noe nytt. Strikke, male, lime bildealbum el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du har min fulle forståelse. Jeg er ikke over ul-termin, men over min egen. I tillegg har jeg hatt så sterke kynnere på natta og kvelden de siste 14 dagene, at jeg har trodd at "nå skjer det" hver kveld. Slitsomt.

 

Jeg prøver å hvile mest mulig. Har gått hjemme med Bekkenløsning siden jul og sliter nå med mye vann i kroppen.

Derfor er trikset å finne på ting jeg kan gjøre mens jeg hviler:

 

Høre lydbok

lese bøker

strikke

ringe til venner og familie

lese ukeblad

 

I tillegg lager jeg meg en liste over ting jeg MÅ få gjort. I dag ser lista mi slik ut:

Sy sammen strikkejakke

Lage middag

Hente pakke på posten

 

(Dersom du ikke strikker kan jeg absolutt anbefale deg det. Det er hyggelig å strikke noe til den lille + at det blir så fine ting.

Lykke til videre!

 

Håper det snart skjer noe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slappe av hjelper ikke.Jeg har ikke gjort noe annet enne å slappe av siden jeg ble sykemeldt i begynnelsen av januar, men det finnes ingen tegn på at han har tenkt seg ut med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min fulle medfølelse. Vet akkurat hvordan du har det. Hvis det er noen trøst så er jeg 10 dager over ul-termin i dag og17 dager over menstermin. Føler at jeg har gått gravid halve livet. Fyller dagene med bim og lager middag til mannen og gutten vår. Har bekkenløsning så jeg får ikke gjort noe annet. Har masse kynnere med menssmerter og nedpress. Tror hele tida at nå skjer det noe, men neida. Ender vel med at jeg overser alle kroppens signaler til slutt, sånn at jeg føder på stua eller noe sånnt :-) Er så lei av kroppen at jeg har ikke ord. Men det er ikke annet å gjøre enn å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...