Gå til innhold

Molde og sommerstenging


3 skatter ute:)

Anbefalte innlegg

hei:)

var inne på en debatt på 2. trimester, der fant jeg noen moldinger. Var den hvor vi skulle legge inn hvor vi skulle føde. Har lagt inn noen svar der. jeg er selv en av de som har termin midt i lukkingen på Molde. Så da var planen Kristiansund, veldig trasig syns jeg men slik var det nå. Helt frem til fredag. Jeg har akkurat vært innlagt ved St. Olav i Trondheim med andre plager. Der ble jeg sendt på fødepoliklinikken. Mange trivelige leger som snakket med meg osv. De betemte at jeg skulle komme dit for å føde, dette pga de andre plagene. . Splitter ny fødeavdeling, og man ligger på hotell etterpå om alt er greit. om dere ikke har andre ting som gjør det, og om det er flere som ikke trives helt med denne flyttingen til kristiansund og føler at de vil ha eksperter rundt seg, det er fritt sykehus valgt her i Norge:) jeg er veldig glad jeg skal til ett sted med topp ekspertise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bare si at jeg fødte i Kristiansund sist, og skal det igjen. Jeg ville ikke for noe i verden født til St. Olav hvis jeg hadde tilbud om det. Jo selvfølgelig hvis situasjonen var som din der det var fare for komplikasjoner. Men for vanlige fødende er det flinke nok fagfolk i Krs, en får god hjelp. Dessuten er det veldig godt å føde i lokalmiljøet der du får besøk av familie og venner (Molde er ikke langt unna det, bare en stor time med bil). Dessuten kan du også ende opp med gode venner i fremtiden etter en uke sammen med andre i samme båt.

 

Uansett, lykke til med fødselen i trønderstaden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det godt å være nærme der man bor, men jeg har ikke noe valg. De jeg tenkte på var de som hadde store vansker med dette. var inne på ett forum der noen fra Molde grudde veldig for fødselen. Og på ett annet forum var det noen som hadde født i Kristiansund som absolutt ikke ville dit igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...