Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Lurer litt på å lage den selv. Jeg skjønner ikke helt poenget med å betale over 1000 lappen for en bukett roser bare fordi det heter brude bukett?! Noen andre som har tenkt samme tanken?
It's all about me Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Jeg skal ikke lage den selv, men svigermor skal lage den for meg.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 eg og skal laga den selv:) jeg skal ha orkideer da...
tasah Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Jeg skal ikke lage den selv, men for buketten min og 3 brystbuketter skal vi betale ca 1500 kr. Var aldri aktuelt for oss å bruke mange tusen på blomster så forstår godt de som vil lage selv ja.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Forloveren min skal lage den og alle de andre blomstene vi skal bruke, hun er blomsterdekoratør så jeg betaler kun for blomstene. )
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Du får kjøpt ferdig oasis i en "bære-vase" på blomsterbutikker, da er det enkelt å lage seg en bukett. Rosene trengs jo ikke å kjøpes på en blomster butikk, de har rimeligere på plantasjen og ellers større gartnerier.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå