Gå til innhold

flaske nekt


Ella Bella

Anbefalte innlegg

Småtten spiser kun flakse. Startet med ett grøt måltid i går. Hun er 4 mnd om en uke men litt litne da hun var en liten mini da hun var født. Hun veier nå 5,9 kg. Den siste uken har hun nektet flaksen.... Kan gå fra 0700 til 1900 om kvelden uten å ville spise. i går fikk jeg i en halv porsjon grøt og 1/4 banan med litt melk...... Har gitt 5 måltid på dagen hver 3 time og et ca 23 når jeg legger meg.... Tror dette er for mye for henne nå......???? Hører de med MYE eldre barn som gir ungen mat hver 3. time 6,9,12,15 og 18 = 5 måltid.... men tror ikke hun vil ha så mye..............Min mor sier jeg skal gi hver 4 time... Er ikke det litt lite og 4 måltider pr. dag og beholde 23 til hun tar fast føde i minst to måltid for så å kutte det ut. Er det nok med 4 måltid?????????

 

OG når gir jeg vann? Særlig når hun hater flaske utenom morgen og kveld... Skulle jeg prøvd tutte kopp?? Selv om hun er veldig liten.....

Ella Bella

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hvis hun ikke spiser fra 0700-1900 ville jeg tatt kontakt med helsestasjonen, for det er LENGE å gå uten mat!

Hun sover vel ikke noe særlig på dagtid heller da?

 

Gir du henne bryst, eller har hun fått flaske hele tiden? MMe eller Mm?

 

Så lenge du får i henne nok mat til at hun legger på seg tilstrekkelig er vel fire måltider på dagen ikke for lite, men da får hun vel mat om natten også...?

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...