Gå til innhold

uke 12-13, er det noen som har sett kjønn på ul så tidlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, HanneL: Jeg er 12+3 i dag, og så (trolig) kjønnet i går på UL hos Volvat. Hadde lyst på ekstra UL fordi jeg har vært mye bekymret, pluss at jeg hadde hørt at dette tidspunktet var ideelt for å se detaljer. Vi tror vi får en liten gutt, fordi han lå så fint til og trakk beina opp til seg flere ganger. Lå liksom i skredderstilling, og da så vi alle tre en tydelig klump under der.... Gynken sa at gutter kan man se tidlig, men jenter er vanskelig å konstatere - for da kan snurrebassen bare ha gjemt seg litt :-) Gynken så også ekstra på nakken (utelukke downs), på ryggmargen, urinblære, magesekk og hjertet - og mente å se fire hjertekamre. Var en fantastisk opplevelse, hadde aldri drømt om å få se så mye. Han hikket, turnet rundt, holdt fem fingre opp i været og klødde seg i ansiktet. Gapte og svelget fostervann.... Nydelig syn!!!

Nååå...

Heldige sunnivamamma! Jeg håper du HanneL er like heldig, jeg er spent på å høre hvordan det går/gikk! I uke 12 fikk jeg vite kjønn forrige gang jeg også, så det kan gå an ja.

I overmorgen skal jeg på første ul jeg også og gleder meg! jeg har foreløbig termin 28/11 og det er vel for tidlig til å se kjønn, men akk så spennende...

Håper alt ser bra ut på ul'en din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...