Gå til innhold

uke 12-13, er det noen som har sett kjønn på ul så tidlig?


HanneL

Anbefalte innlegg

Skal på ul i dag og er 12 eller 13 uker. Lurer på om man kan se kjønnet da? Noen som har sett det så tidlig?

 

HanneL

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, HanneL: Jeg er 12+3 i dag, og så (trolig) kjønnet i går på UL hos Volvat. Hadde lyst på ekstra UL fordi jeg har vært mye bekymret, pluss at jeg hadde hørt at dette tidspunktet var ideelt for å se detaljer. Vi tror vi får en liten gutt, fordi han lå så fint til og trakk beina opp til seg flere ganger. Lå liksom i skredderstilling, og da så vi alle tre en tydelig klump under der.... Gynken sa at gutter kan man se tidlig, men jenter er vanskelig å konstatere - for da kan snurrebassen bare ha gjemt seg litt :-) Gynken så også ekstra på nakken (utelukke downs), på ryggmargen, urinblære, magesekk og hjertet - og mente å se fire hjertekamre. Var en fantastisk opplevelse, hadde aldri drømt om å få se så mye. Han hikket, turnet rundt, holdt fem fingre opp i været og klødde seg i ansiktet. Gapte og svelget fostervann.... Nydelig syn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååå...

Heldige sunnivamamma! Jeg håper du HanneL er like heldig, jeg er spent på å høre hvordan det går/gikk! I uke 12 fikk jeg vite kjønn forrige gang jeg også, så det kan gå an ja.

I overmorgen skal jeg på første ul jeg også og gleder meg! jeg har foreløbig termin 28/11 og det er vel for tidlig til å se kjønn, men akk så spennende...

Håper alt ser bra ut på ul'en din!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...