Gå til innhold

Gravid igjen etter 3 mnd...


hege_t

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Da er jeg kommet tilbake hit til 1.trimester etter nesten nettopp å ha forlatt 3.trimester. Lillejenta mi er nå 4 mnd. gammel og jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen, og er i uke 7. Dette blir da mitt 3.barn. Har ei på 5 år også. Er litt bekymret nå sa, siden noen forskere nettopp har kommet ut og sagt at man ikke bør få barn så tett, for risikoen for at noe skal feile barnet er større da. Og det er også større risiko for komplikasjoner i svangerskapet... Noen som har erfaring med å få barn så tett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow - det er noen som kan dette ;op

Så heldig du er !!

Gratulerer så masse med spiren !!!

Du er jo rene babyfabrikken ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.......Da er jeg ikke alene da jo :)hehe.......Jeg ble gravid igjen da lillegutt var 5 mnd.....Er nå 11+3...

 

Lest det jeg å,men vi får krysse fingrene for at alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er nå 11 uker på vei og har ei lita på 7 mnd.

 

Jeg har også hørt at det kunne være økt risiko for både det ene og det andre, men jeg ble beroliget når jeg var på sykehuset til kontroll. (Måtte i ultralyd for å finne termin siden jeg ikke hadde hatt mensen etter fødselen.) Jeg bedrev vel antagelig tidenes utspørring om hva som var farlig og ikke med å bli gravid så raskt igjen, og for å gjøre en lang historie kort så er det ingenting å frykte!

 

Jeg ammer også og det var heller ikke farlig. Det eneste kunne være at melken forandret seg litt pga hormonene og det kunne ungen reagere på ved å ikke ville ha pupp en periode f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye og lykke til videre:0)

Forskere sier så mye rart.En dag er det det ene så er det det andre.

Kjenner mange som har fått barn tett,veit ikke om en eneste som har hatt komplikasjoner av noe slag.Dette kommer til å gå kjempe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...