Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Både meg og sambo har så innmari lyst til å prøve analsex...men vi vet ikke helt hvordan vi skal få det til. Hvilke stillinger og sånn som er best de første gangene man prøver..? Han tar meg i rompa med en finger når vi har sex,og det er vanvittig deilig!! Men når han prøver med pikken gjør det vondt..selv om vi bruker masse glidekrem.. Noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Syns det var best når jeg lå på magen å han presset seg inn, men du må slappe helt av. Ikke spenne deg.. Utrolig godt. Synes det gjorde veldig vondt vist jeg sto på alle fire første gang vi prøvde. Så det gikk ikke, men prøv på magen du. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Får ikke prøvd det på en stund da...for klarer ikke ligge på magen for tiden ) Den er litt i veien kan man si... Er i uke 26.. Men det skal absolutt prøves ut!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Vi brukte en liten liten butt plugg vi til å begynne med, tykkere en fingeren tynnere enn tissen. og jeg må virkelig være spreng kåt og konse om å slappe av... vi har det ikke så ofte men det er spennede når vi har det har kanskej hatt det 8-10 ganger på et år hvor han bare har hatt tissen inni tre av gangene... (analsex altså, ellers så er vi rimelig aktive..) Bakfra på alle fire synes jeg er beste
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Hei! Jeg har også vegret meg i mange år for å ha analsex men..... når jeg først torde å prøve så var det veldig veldig deilig. Den beste måten å starte på tror jeg er at du sitter oppå mannen din og styrer "løpet". Prøv deg frem og du vil nyte dette. Husk masse glidekrem på tissen hans og masse i analåpningen din. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 I stedet for å ligge på magen, ligger jeg på siden med han bak meg! Det er mer avslappende enn å stå på alle fire synes jeg....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Få han til å bruke en finger først, deretter enda en finger, samtidig som dere benytter mye glidekrem (vannbasert er best bak der syns jeg). Ikke glem å slappe av og nyte. Om du ligger på magen eller på siden så kan du jo samtidig massere klitten - på den måten blir du enda mer opphisset og klarer å slappe av bedre. Etterhvert som du ikke kjenner så mye til fingrene så kan han prøve med tuppen på penis, evt en buttplug i en størrelse større enn fingrene. La tuppen ligge rolig på innsiden mens du fortsatt masserer klitten, deretter kan han saakte og rolig presse seg litt vei innover, før han stopper og lar seg gli litt ut igjen men ikke helt ut.. Dette kan gjentas til han er helt inne eller så langt som dere har lyst å gå. Det er viktig å ta seg god tid og etterfylle med glid. Tilslutt kan han pumpe inn og ut i et hurtigere tempo om dere syns det er godt begge to. Det er viktig med god hygiene, og det kan være en ide å bruke kondom for å unngå smitte av tarmbakterier lenger fram mot vagina f.eks. Han må også være ren på fingrene, og ikke ha skarpe negler eller kanter slik at han ikke skader deg innvendig eller riper deg opp. Så er det bare å nyte! :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 Det blir vondt om du er anspent. Kanskje du ikke merker selv at du er anspent, men kanhende du er det likevel. prøv å ligge på alle 4 med hodet helt nede i en pute og konsentrer deg om å "puste ut" spenninger mens han dytter den inn.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 det beste er at du sitter oppå han og styrer dette selv di første gangene, også heller prøve andre stillinger etterhvert..jeg har aldri likt å stå på alle fire, for da får jeg så utroligt vondt..vet ikke helt hvorfor..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 Det finnes desensitiserende glidemiddel spesielt tilpassa analsex på kondomeriet, det syns jeg er mye bedre å bruke enn vanlig glidemiddel. Jeg syns også det kan gjøre veldig vondt akkurat i det han trenger inn, men hvis han går ut igjen og venter 10 sek og så går inn igjen, så er det mye bedre. Stå på alle fire er best synes jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå