Gå til innhold

Hva gleder dere dere mest til etter fødselen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja selvfølgelig bortsett fra barnet da:-)

For meg blir det sove på magen, normal sex med mannen min og drinker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vell bortsett fra lille nurket blir det nok å bli lettere i kroppen, og forhåpentligvis null plager med bekkenløsning!! Og det skal nå bli godt å ha sex uten kynnere på kjøpet lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BABYEN selvfølgelig og alt som har med den å gjøre :o)

Ellers:

Ta på seg normale klær igjen (håper bare kroppen kommer fort tilbake)

kose seg med litt vin i ny og ne (men savner faktisk ikke FULL FEST)

Sex uten baby inni magen skal bli veldig bra igjen :o)

 

men det kan bli vanskelig å klare å ikke spise løk under amming ... hehe ... fordi vi er sånn som har løk til absolutt nesten det meste! :o)

Skal nok gå bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg ufattelig mye til å ha sønnen min (20 mnd) liggende oppå meg, til å herje og leke med han uten å passe opp for slag/spark mot magen som gjør vondt! Til å ha han helt inntil meg på fanget når vi leser bok, og til å løfte han og bære han så mye han vil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert du må styre unna løken da, jeg spiste akkurat det som passet meg under amming uten problemer jeg! Du får krysse fingre for at babyen tåler det- mat er ikke det samme uten løk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig å nyte BABYEN våres og alt som følger med!

Så blir det å få tilbake kroppen min, vanlige klær igjen, kunne ta meg et glass vin & en røyk om jeg vil det, sove på magen, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir stort å oppleve å være forelder sammen med sambo, å glede oss over den lille sammen. Vår og sommer sol, og forhåpentligvis få kroppen tilbake ganske raskt så jeg kan dra frem de gamle klærne mine :o)

Sex uten magen i veien, bøye meg uten problemer, slippe halsbrann!!

Kunne nyte et glass øl eller vin og en røyk hvis jeg vil :o)

Slippe alle gravidkommetatrene fra alle og enhver :o) Kunne "bare" være meg igjen.

 

Åh, jeg gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Greie å snøre igjen skoene selv:-)

- Ligge på magen så lenge og mye jeg vil!

- Drikke hvitvin,spise jordbær+spekemat og drikke Strawberry Daiquiri

- IKKE HA BEKKENLØSNING LENGER!!! (Krysser fingrene)

- Leke og være sammen med lillegutt på 2,5 år:-)

- Kunne kjøpe moteklær, ikke bare det #¤"#¤/&% stygge mammatøyet!

- SOMMERFERIE:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å sove på magen, knyte skoene mine, bøye meg og til at folk vil slutte ta meg på magen (syns det er ubehagelig, magen er min og samboeren sin og ikke for andre til å klå på:-)

 

Men aller mest gleder jeg meg til fødselen er over, går å tenker mye på hvor vondt det kommer til å bli...men det føles ganske bra ut å tenke på hvor deilig det vil bli å ligge å slappe av etterpå, å vite at fødselen er over og at vår lille datter har endelig kommet ut.

 

Gleder meg også veldig mye til å se min kjære holde vår datter for første gang, tror nok jeg kommer til å smelte helt totalt ved det synet.... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bekken smertene blir lettere, slappheten forsvinner (blir erstattet av en annen slags slapphet :-) )

Slippe å være kvalm, og springe på do i ett sett. Kunne snu seg i sengen, sove på magen når melkesprengen ikke er som værst. Slippe å være svimmel. Klare mer med datteren vår på 16 mnd. Jeg er ikke noe glad i å vøre gravid, liker bare premien som kommer etter 9 mnd jeg :-) Ja...og så er det jo koslig med spark og bevegelser...men ellers liker jeg ikkeå gå gravid...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til og få kroppen min tilbake,ha på vilket tøy jeg vil,ta en røyk og en drink om jeg skulle få lyst,klare og gå ti meter uten at det føles ut som jeg holder på og dø,ligge hvordan jeg vil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg gleder meg også...spes. til å:

-sove på magen

-til å kunne bøye og tøye, uten den kula....

-ikke lenger ha halsbrann (håper)

-ikke lenger ha bekkenløsning (håper)

-jeg vil også ha kroppen min tilbake....

-kjøpe klær

-aller mest da, gleder jeg meg til: rett ETTER fødselen...for da er jo den

over :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra å få babyen, gleder meg aller mest til å kunne sove på magen igjen. Ellers gleder jeg meg også til å slippe bekkenløsning (forhåpentligvis), trille lange turer, få på meg normale klær igjen. At folk ikke lenger (uten forvarsel) klapper meg på magen og "snakker til nurket" som de sier... Kunne ta meg et glass vin og kanskje en røyk hvis ønskelig, ellers bare å få sol og sommer :o) Sist men ikke minst gleder jeg meg til å slippe å lure på om alt mulig vedr den lille i magen. Slippe å bekymre meg for at magen ikke vokser, hvorfor jeg ikke har kjent liv de siste 20 minuttene, om han ligger med hodet opp eller ned, om jeg vil kunne føde normalt eller om det vil bli KS (ble det sist) om jeg legger på meg for mye, hva jeg kan spise og bør holde meg unna osv.

 

I det hele tatt bare gleeeeder jeg meg til etter fødselen og begynner å bli ganske klar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få gå med andre klær, forhåpentligvis. Bli bedre form,og komme igang med trening. Og bare det å få kroppen sin for seg selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, jeg gleder meg til å slippe å måtte gå på do hele tiden!

Må jo planlegge dagen utifra do-besøk jo! Kan aldri dra noe sted som det ikke er do. Har brukt alle de offentlige doene i hele bærum, endel i asker og flere i oslo :-) Det skal bli deilig å slippe!

 

Jeg gleder meg også litt til

- å få igjen kroppen min (håper ihvertfall den er der inne et sted...)

- å kunne se underlivet mitt igjen - og frisere litt .. hihi!

- slippe alle som stirrer på meg

- drikke en kald øl i sola mmmm

- slippe å bli andpusten bare på turen ut med søpla

 

Jeg gleder meg også vanvittig til:

- å se og bli kjent med Theodor - barnet vårt!

- å få bruke den nye vogna!

- å amme!

- å se mannen min være pappa... (sukk)

- sol, sommer og grilling på verandaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ta på seg sko uten mangel på surstoff og å få flere liter med sur oppstøt i munn

 

*ta seg en drink/halvliter/glass vin og nyyyyte det:)

 

*legge seg på magen og brette seg utover senga

 

*gå med normale klær

 

*slippe å gå på do hvert kvarter

 

*slippe kynnere,sur oppstøt,bekkenløsing,ryggsmerter,vektøking ++

 

*og sist men ikke minst å se JUNIOR! jeg er kjempe spent på hvordan han ser ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å komme meg ut av fødesenga og inn i dusjen, kjenne at jeg bare er meg og at jeg er rein og ferdig som husvære for den lille!

Det er utrolig godt!

Ellers gleder jeg meg til maten etterpå, ikke at sykehusmat er så fantastisk, men mat er alltid godt etter hardt arbeid!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅHHHHHH.............

 

Jeg leser alt som er skrevet her og kan bare slutte meg til det aller meste..... Det skal bli helt NYYYDELIG at livet normaliseres, og at datra kan herje med mamma igjen, at vi får se det lille nye mennesket - hvem hun er, å nyte samliv og trening og et glass vin til rekene i sommersola.

 

Tror vi lengter alle mann her. Fin tid å føde på!!!

 

Kun 3 uker igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aa kunne handle inn fine sommer klaer og foele seg fiks og slank igjen, pynte seg opp, og gaa i vanlige dongri bukser, det gleder jeg meg enormt til! Samt sove paa magen igjen, og drikke vin! Mm skal bli fint ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå tur med den nye vogna og verdens skjønneste baby oppi, se sambo med sønnen sin på brystkassa, kjøpe klær til meg selv (oh yes), kunne røre seg uten en diger medisinball inne i magen (puh...), trene !!!, ha sex, ja rett og slett det å få tilbake livet sitt, bare med en super-bonus på kjøpet (babyen...) og å slippe avtrykket av sofaen i baken. Håper forresten på fint vær i sommer i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...