Gå til innhold

Bobler


Mauameg

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hva de boblene man kjenner i magen kommer av jeg? Har kjent de noen uker nå, hver dag omtrent, ofte flere ganger daglig. Er i morgen 17 uker på vei. Det er sikkert noen som har sagt noe om dette før, men jeg fant det ikke da jeg lette. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er den lille som beveger seg og sparker? :) Mange sier at det kjennes ut som bobler på begynnelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei caef!

Ååå, det høres jo kjempegøy ut! Det er jo mange som beskriver de første sparkene som bobler - det kan jo absoluttvære det du kjenner? En venninne av meg kjente det tidlig i uke 16, så det kan jo være..jeg og vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er så kjente jeg de første bevegelsene i går. Var litt usikker, kunne jo bare vært luft. Er 16+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jo være det. For noen netter siden våknet jeg av noe dunket. La hånden min på magen og merket da et tydelig dunk til mot hånden. Det var helt merkelig. Lå helt musestille i sikkert en time etterpå for å kjenne om det skjedde noe mer, men det gjorde det ikke. Det var en helt merkelig følelse. Dere kan bare glede dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om vi gjør da! Foreløpig tror jeg de boblene eller..hva skal jeg kalle det...lydene stammer fra noe heeeelt annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg tror egentlig det jeg også, tror det noen slags luftbobler. For det jeg kjente da jeg våknet den natten var noe helt annet. Men nå er jeg ingen ekspert på dette området da, da er det tross alt er første gang jeg er gjennom det her... nå teller jeg ned til første ordentlige ultralydbesøk den 8 mai! Tiden går såååååå sakte da...

 

Ha en fin dag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke bytte ultralyd-dato da? Du kan få min 16.mai...synes DET er lenge til jeg:)

 

En fin dag til deg også! Nå må jeg prøve å rive meg vekk herfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 16+4 jeg også .. på fredag kjente jeg en boble sak jeg og .. og for en uke siden faktisk.. kjntes ut som en boble som gled litt annerledes påe n måte.. kanskje det var babyen også da?

 

Håpe håpe-- utålmodig jeg nå ;=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, nei jeg vil ikke bytte :o) Burde egentlig rive meg vekk herfra jeg også, men det er så fristende å ta en titt innom her en gang i blant. Heldigvis sitter jeg alene på kontoret, så ingen ser hva jeg egentlig driver med i arbeidstiden... hehehe. Et lite avbrekk en gang i blant må man jo tillate seg, jeg har jo ikke røykepause som mange andre her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...