Gå til innhold

Hva gjør dere selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sitti å lest en del innlegg her, og det virker som at alle svigerforeldre her er noen drittsekker. Selv er jeg heldig å ha verdens beste svigerforeldre, de kan jeg ringe om det er noe på lik linje med at jeg kan ringe mine egene foreldre, det være seg å trenge barnevakt, låne penger be om råd osv.

Det er klart at det er små ting som irriterer oss med foreldrene våre også, men det er små ting som selvfølgelig kan bli store, men da sier vi hva vi mener, og så hender det at det blir en diskusjon, kanskje en liten krangel, men etter å få tømt seg så er ting greit igjen.

En ting som forundrer meg over mange innlegg er at det virker ikke som at dere kan snakke med parteren deres om problemene med parterens foreldre...

Det jeg lurer på er vel egentlig hvordan dere får forholdene deres til å fungere når det tydeligvis er så vanskelig å prate om ting og si hva dere mener

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann og jeg er heldigvis enige mht.reglene når det gjelder renslighet, hårklipp, tråkking inn med sko og spising. Vi har minimal kontakt med foreldrene hans, noe de selv er skyld i. Når de ikke respekterer oss blir det bare sånn. Må nevne at de opptrer helt anneledes mor min svoger og svigerinne.

• 4 uker senere...
Skrevet

Helt enig med deg. Jeg har også selv supre svigerforeldre. Husk at det er foreldrene til partneren deres og besteforeldrene til ungene deres. Kanskje partneren deres blir lei seg og såret over stadig kritikk over foreldrene hans/hennes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...