Gå til innhold

charlie20 er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting som jeg vet du har gjort.. Jenta di begynte å natte over tidlig til faren sin, ikke sant? Nå har pappan her spurt om hun kan ligge over annenhver lørdag fra hun er ett halvt år. Jo da, greit nok det, jenta elsker jo faren sin.. Men..problemet er jo at jeg heller ikke klarer å pumpe meg. hun kan jo få morsmelkerstatning når hun er der, så det er greit, men får du ikke sinnsykt melkespreng når jenta er til faren sin da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jenta mi er 6,5mnd å sover hos han annenhver lør-søn.

Ja da får jeg skikkelig spreng men det er ikke noe prob å pumpe da siden da har jeg så mye melk siden jeg da ikke ammer på alle de tmene. Men jeg greier ikke å pumpe meg når jeg ammer henne hver 3.time for da får jeg ikke ut noe melk.

Det er derfor jeg sender med mme å ikke utpumpet melk.

Tror du ikke at du greier å pumpe deg når de fyller seg opp da? det funker hvertfall på meg....jeg får ikke alt ut så det verker alltid utover søndagen men abselutt tålbart :)

Vis du ikke får til å pumpe deg i det hele tatt, selv med fulle pupper så kan han nok ikke ha henne over natta...jeg hadde aldri orka å gå 24 uten å pumpe\amme annenhver helg.

Skrevet

jeg får nok til å pumpe meg om jeg er har fulle pupper, men får jo ikke ut alt. er litt redd for melkeproduksjonen da, siden det blir jo relativt ofte...? men det har gått helt fint altså..?

Skrevet

Det har gått helt fint for min del.. ikke har jeg pumpa meg hver 3.time heller siden hun spiser så ofte nå....har pumpa meg kanskje 3-4 ganger i løpet av et døgn. Det sprenger litt men går fint.

Jeg fullammer ennå(har begynt med grøt men er ikke oppi et helt måltid ennå) enda hun har vært borte fra meg en del netter, så har jeg hatt nok mat til jenta mi til å fullamme henne til 6mnd.

Så du trenger ikke å miste melka nei.. men jeg merker at et par dager etterpå kan det være litt mindre melk men det tar seg opp etter et par dager.

Men du får prøve det ut..funker det ikke så får dere heller vente med overnatting til ammingen er over..men funker det så er jo det toppers :)

Skrevet

ja takk for svar :) jeg får tenke litt til og så bestemme meg.Jeg har alltid hatt masse melk jeg også, så det skal nok gå bra håper jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...