Gå til innhold

Strammer på mageskinnet nå :)

Anbefalte innlegg

Hjelper litt å smøre med en svangerskapsolje jeg har kjøpt (Weleda). Men kjenner det strekker godt opp mot navlen nå. Det sises jo at disse kremene og oljene skal hjelpe mot strekkmerker men det er vel heller ikke bevist. Bare det tar litt av presset så er det fint med meg nå.

Flere som begynner å kjenne det i huden? Jeg har det bare sånn på magen da, ikke noe på lørene eller i livet eller hoftene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4859914-strammer-p%C3%A5-mageskinnet-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler Weleda sin svangerskapsolje. Den koster litt men virker veldig drøy. Selges på helsekost i Norge vil jeg tro. Jeg bor i Danmark og her er de å finne over alt. Har fått tips av småbarnsmødre at sinksalven i Weleda skal være den beste til små barnerumper :) De inneholder ingen kunstige tilsetningsstoffer Weleda produktene. Og jeg har sjekket de eteriske oljene - det er bare av de man kan benytte under graviditet (noen oljer skal man unngå).

Annonse

her strammer det veldig, noen ganger kan det være litt ubehagelig når jeg står oppreist. Smører meg med en olje fra helsekost som heter M.E, jeg fikk den anbefalt mot strekkmerker og kløe. Synes den trekker inn i huden med en gang, er jo litt tørr også så trenger litt ekstra pleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...