Gå til innhold

I full gang med "redebygginga" :) Flere?


Tredje bolla i magen :)

Anbefalte innlegg

He he, merkelig hvordan rar man kan bli når man er gravid. De siste dagene har jeg virkelig merket at trangen til å gjøre klart huset på alle mulige måter har begynt å melde sin ankomst. Pisker gubben rundt for å gjøre alle mulige ting som er litt for tungt for meg. Stakkar snille samboern min. Skal sies at jeg gjør like mye sjøl og da, bare litt lettere arbeid. :)

 

Er det andre som har begynt å komme i panikken for å få ting klart? Hva gjør dere/har dere gjort til nå? Driver og smugtitter på babyklærne og utstyret etter forrigemann. Men synes liksom det er for tidlig å ta det frem og vaske det klart, så det skal få ligge i esker enda noen uker.

Er vel i uke 31 nå mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare 29!! Tenk bare 29 dager igjen til termin :) Først i går beg jeg å vaske opp klærne som jeg har kjøpt inn samt det som jeg har i hvitt fra forrige barn. Senga har jeg ennå ikke skrudd sammen, men alt det andre beg å komme i hus nå. Føler at det ikke blir så lenge å vente når ikke alt står klart å venter på en måte... Kommer barnet i morgen får min samboer ordne det som jeg ikke har gjort til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 69 dager igjen jeg. Men synes tiden flyr, og har så mye jeg har lyst til å rekke å gjøre før lillingen kommer. Håper ikke jeg føder før termin. ;) Har ikke gjort klart noen babyting enda men gleder meg til å begynne med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, her er det fullt kaos. Vi har ikke fått gjort ferdig barnerommet engang. Jeg sparkler og pusser litt så håper jeg vi snart får satt på tapet og malt. Jeg skal jo helst ikke male, men skal prøve å få tak i en god maske og lufte godt.

Ellers er det mange småting ellers i huset også som jeg godt kunne tenkt meg å ha klart for når vi får to å tenke på(har ei fra før) så går tiden med til de.. Da vil jeg helst slippe annet enn vanlig husarbeid. Har forresten 75 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal liksom stryke klærne og fylle opp stellekommoden i dag. Får det ikke helt til liksom, syns det er så skremmende! Møtte jm når jeg var ute å gikk tur i går, og hun sa at jeg mest sannsynlig kom til å føde før termin. Så jeg må vel bare begynne.... Men 29 dager er litt lenge å vente når alt er helt klart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kaos ja. Har slitt i 3 mnd. med å pusse opp kjellerstue og 2 nye soverom i kjelleren til eldstemann og samboers datter. Nå pusser vi opp rommet til vår felles datter, og så skal vi bygge på huset før babyen kommer.. jeg har 47 dager igjen..

Har ikke fått begynt å se på babytøy og utstyr enda. Vi må få unna malingsspann og materialer og for ikke å tenke på alle eskene med møbler som skal skrues opp! Hjelp, ikke rart jeg ligger våken om natten og organiserer. Har ikke tid til å føde før tiden altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja redebygginga e igang, men vi driv å fløtta inn i nytt hus, og d bi mest kommandering på me, men e veit akkurat kor e skal ha tingan, så den stakkars familien min har bidd utsatt for en slavedriver og kommandant på hormon rush uten like :) hehe men e gler me tel å begynn å vask baby klea, få opp senga osv, alt d e jo bærre kos :) gler me tel å ha det ferdi! :)

49 daga igjen her.. åjj tia går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 32 dager igjen! Men har en følelse at noe kommer til å skje før termin, så panikken har begynnt å bre seg i huset.

Har fått vasket opp det meste av klær til den lille, vasket litt i alle rom, men har problemer med å få til "storvasken" (bak møbler, lufte tepper mm) Mannen har ikke helt den samme panikken, så der er det litt konflikt. Synes av og til at han intresserer seg alt for lite i det som skal skje og at jeg må ta alt ansvare på egenhånd. Det surrer og går mange tanker i hodet mitt. Og han synes jeg maser.... Litt irritert og følsom i dag :-(

Egentlig er jeg bare redd for at jeg ikke skal takle å få en liten en i huset (er en kontrollfreak har jeg funnet ut) og at mannen ikke kommer til å ha intresse for den lille da heller ....

Egentlig skal jeg ikke klage: på søndag vaska han hus og vinduer og rydda på sin måte, men jeg finner jo alltid mer som bør gjøres.... Huff og huff, disse hormonene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...