Gå til innhold

Hei Eliasmams...


Tre gutter, en jente og spire

Anbefalte innlegg

Håper alt er bra med deg? Det er så nydelig nå når man kjenner liv og alt føles så mye bedre...

 

Bare lurer på en ting, siden du ikke er så langt unna meg. Hvor høyt oppe er livmora hos deg nå? Min er stooor!! Ikke så diger "utenpå" ennå liksom, men føler spark noen cm nedenfor ribb beina nå.. synes det er litt rart men. Lå i senga og kjente det i morges. Husker ikke helt fra forrige gang (er 21+4 forresten)

 

Sist jeg var hos legen, var jeg langt over det grønne feltet, men min nye vikarlege "pyntet" litt på målet... hun er visst ganske så ny i faget, men veldig koselig og nøye ellers.

 

Ønsker deg og dine en riktig fin dag

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann kjære Yenni med miniprinsesse =)

 

Takk for varme tanker! Alt står bra til her både med meg og lille prinsessa mi i magen =) Masse liv hele tida. Men denne skatten er mer glad i å sprke med innover enn det Elias var. Kjenner til stadighet dunking og sprking inn mot blæra og tarmene mine =( Mer behagelig med spark utover...har jo masse av det å da, og det er så koselig når det syns såpass godt fra utsida å =)

 

Jeg kjenner spark så høyt opp som til og med bak navlen - kanskje noen ganger rett over navlen. Da jeg var til legen min i uke 20 og målte symfysemålet, lå jeg på 16 cm og det er litt under den røde streken - altså litt under gjennomsnittet. Men det vil nok endre seg etter hvert - lå alltid litt over med Elias =) Og han ble født på 4100 gram!!! 2 dager FØR termin!!! Ønsker ikke en som er større enn det altså!!! Men det trenger jo heller ikke bety at du har en stor baby i magen fordi om du har høyt symfysemål, da - det sier jo alle som kan det!

 

Nå er jeg i uke 23 (fullgåtte til lørdag) - og regner med symfysemålet har steget en del nå. Vekta har i alle fall det =( Har allerede lagt på 9 kg jeg =( Men spiser jo som bare det å da!!!

 

Ha en fin kveld du å, kjære venn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Morsomt, min lille frøken spaker også mest innover... Kjedelig for pappa, for hun vil ikke at han skal få kjenne henne ennå :) synes hun er søt jeg..

 

Ang symfysemålet, så var mitt 20 cm i uke 19!! Synes det var noe stort.. Livmoren er nå nesten opp til ribbeina, spent på hva legen vil si den 5. mai. Synes jeg bærer barnet mer "innvendig" nå enn med guttene. Har liksom mer flat, bred mage, mens med dem var magen mer som en rund fotball.

Håret er helt ekkelt (alltid sett flott ut når jeg er gravid) og formen er ikke så bra som den burde. Men er utrolig lykkelig for å snart være 22 fullgåtte uker (fredag)

 

Vekta lever sitt eget liv ja. Opp ca 6 kilo nå, men regner med å bli virkelig tung til sommeren når vannet kommer... Men trøsten er at det renner raskt av iallfall.

 

Trist vær her i dag :( hadde håpet på buss tur og pølsegrilling med småtassene, men ikke i dag nei

Håper du får en fin dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...