Gå til innhold

Sjalusi


7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Uff.. det er akkurat som om det har kommet et lite monster på skulderen min som hvisker .. se nå ser han på en annen dame, og det er jo ikke så rart så feit og fæl du er på vei til å bli.. Uff.. Jeg veit jo at kjæresten synes jeg er flott.. men dette er vondt og ikke morro..

Han så vidt titta på et bilde av ei dame på nettet i går , og på veien i bilen i dag til -og det gjør jo menn.. men det stikker så innmari..

Er dette hormonene som leker med meg ?

Er det fler som har det sånn?

Får helt gråten i halsen jeg .. det er ikke morro :(

Noen som har råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du..

Tror vi alle har det sånn i perioder. Titter gjør de jo de fleste uansett. Enten de har sin egen Pamela hjemme eller en sånn mumin-mamma, som meg ;)

 

Blir bedre for meg når jeg blir vant til magen.. men min kjære vet jeg er sjalu, så han forsøker å skjule det. Ikke så lett, når jeg stirrer han i senk for hver dame jeg ser på veikanten :) Du er forresten ikke feit og fæl, du er gravid... det pleier min kjære å si. Og det er jo sant!!

 

Trøste klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg såååå godt igjen, og jeg som aldri har vært sjalu før.Ingen god følelse, og han jeg bor sammen med syntes i tillegg gravide damer er lite sexy. Tror jeg kommer til å slite litt fremover. Men men, er vel bare å bite tennene sammen. Det er vel ikke så ille som vi innbiller oss, får vi tro....og håpe;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også.. det er jo bare akkurat nå--- ??? he he

Godt å høre det er fler i samme båt.. da er det vel bare hormoner antagelig :=)

Tuisen takk for svar , og ha en SUUUPER dag alle sammen.. Vi får tenke påde t vakre vi bærer .. det er tross alt en gave ikke de andre damene gir.. Vi er bra vi ;=)

Klem :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...