Gå til innhold

jeg skal ALDRI kjøpe teutonia vogn mer!!!!!!!!!! forbanna kalesje!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

den er så irriterende. den er så slarkete. altså de to stengene :( dessten henger tøyet på ene siden oppå....... arrrrgh.. ikke får jeg demontert kalesjen heller.

veldig god vogn, men med kalesjen blir den en skikkelig nedtur i.o.m. at prisen er så høy :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du må skru den fra hverandre på den ene siden for å ta av stoffet. Og det går an å stramme den så den blir fastere, hvis den har litt slarkete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett folk klagd over dette før, men de trykker ikke ned kalesjen på midten når de tar den ned og opp...gjør du det da? vi har hatt en Mistral i over et år, og den er ikke slarkete i det hele tatt. Føler også at vi faktisk er litt hardhent noen ganger, men trykker altså alltid ned når vi skal bebvege den(bortsett fra besteforeldre som bare røsker den opp og ned:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg trykker på midten så den ikke klikker sånn.. men det er den bakerste spilen som virker så løs.. får ikke skrudd løs den dingsen fo rå stramme .. den sitter dønn fast.. prøvde til og med med en kniv for å få den opp, men nei ... ekke rart man blir irritert da nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med deg i at man ikke skal kjøpe Teutonia.Noen gode drittvogner.Men tilbake til saken.Prøv med en mynt.5 krone eller 20 kr.Og vri så hardt du kan.Regn med at det ryker en negl :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...