Gå til innhold

Gravidbukser for høye kvinner med lange ben?


Chippewa

Anbefalte innlegg

Har noen tips til butikker som selger lange gravidbukser til høye, normalvektige kvinner over 180 cm? Gjerne i Oslo/Østlandet. Selv er jeg 184 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner problemet ditt..er ikke mer enn 168 cm selv,men har lange bein i forhold til resten, og det er nesten umulig å finne bukser som passer i beina og rundt magen =) Jeg fant meg bukse på louises mammaklær på gjøvik,men det er kanskje litt langt unna for deg =)

Har du prøvd butikker som er rene mammaklær-butikker? For på Hennes og Lindex og sånn har de ikke..

 

Hvor langt på vei er du da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Prøv spesialbutikkene. I Bergen har de i bukser med ekstra lange bein i alle spesialforetningene. De koster litt mer enn på H&M, men jeg synes de er mye finere og holder seg bedre. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte buksa nederst på denne sida skal ha litt lengre bein enn vanlig. http://www.mammahuset.no/productview.php?mgid=6&gid=9&ms=1

 

Veit ikkje om du finn butikken i oslo, men dei sel den iallefall på nettet. Eg har ei slik frå forrige gang, og kjøpte den i mammabutikk i Bergen.Du kan jo ringe å høyre om dei har buksene i butikk nær deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dongeribuksene på Polarn o Pyret i Bogstadvn.!

Disse er lange nok til meg, iallefall, og jeg er 182.

Sitter helt greit ellers også.

Koster i underkant av 600,-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 176 høg og har nettopp kjøpt meg en bukse i hennes og den er alt for lang til meg... er nødt for å legge den opp en god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2wear buksene har modeller med lange bein, jeg har to bukser derfra. Er 180 og str 38/40.

De har 2wear på Sandvika - Ni måner og på Svangerskapet i kirkeveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...