Gå til innhold

et under har skjedd!


Reddik

Anbefalte innlegg

idag, for første gang siden jeg ble gravid, har jeg greid å lage min egen frokost, helt selv, uten å kaste opp, uten å kaldsvette! dette er utrolig!

Jeg har faktisk laget meg min supergode grøt og sitter nå og nyter den!

*stolt*

kanskje jeg endelig har greid å jage hyperemesisen litt bort :-) Sambo har vært fantastisk og laget mat til meg hver morgen før han har gått på universitetet, men det er ikke alltid jeg har fått den i meg da...

 

Måtte bare fortelle det til dere, mine medsammensvorne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig!

 

Jeg har selv ikke kastet opp så veldig mye, så har vel vært heldig. Selv om jeg var kvalm mange uker i strekk da. Nå er det bare sånn innimellom (helst hvis jeg går for lenge uten å spise).

Krysser fingrene for at den er jaget bort!! Bra du har en så snill samboer da:-)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Reddik

Ja det må være godt og endelig kunne få i seg litt frokost;O) Jeg hadde ikke problemer om morgnen men om ettermiddagen og kvelden, så jeg har ikke lidd noen nød, for da har jeg jo fått i meg litt mat tidligere på dag;O) også har jeg endel å ta av så det er ingen fare;O) men nå har jeg heldigvis blitt mye bedre!!! Håper dette varer for deg også!!!! Lykke til iallefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En milepæl!!!! Så bra, da.... :-) Nå skal du se formen er på vei opp, og du går en fin tid i møte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hyperemesis er no` dritt! Heldigvis har jeg også litt å ta av! Har hypothyreose (lavt stoffskifte) slik at kroppen min går inn i sparemodus hver gang det blir lenge mellom måltider og lite mat. den tror det er den verste hungersnøden med en gang. allikevel har jeg gått ned 6 kilo på de ukene jeg ikke spiste, men bare spydde. det fikk legen min til å få sånn bekymringsrynke i pannen. Har sluppet unna innleggelse i hvertfall! Men brukt vanvittige summer på akupunktur.

Var på ul i går og fosteret har det bra, den vinka og rørte litt på seg :-) og hjertet slo *puste lettet ut*

nei, la oss se kvalmen i hvitøyet jenter og jage den bort! Her skal det spises ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren min er verdens beste :-) og så er han blitt såååå flink til å sette på alle oppvaskmaskiner og vaskemaskiner osv...har hatt hushjelp i tre måneder snart jeg :-)

 

Krysser fingrene sammen med deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...