Gå til innhold

Anbefalte innlegg

idag, for første gang siden jeg ble gravid, har jeg greid å lage min egen frokost, helt selv, uten å kaste opp, uten å kaldsvette! dette er utrolig!

Jeg har faktisk laget meg min supergode grøt og sitter nå og nyter den!

*stolt*

kanskje jeg endelig har greid å jage hyperemesisen litt bort :-) Sambo har vært fantastisk og laget mat til meg hver morgen før han har gått på universitetet, men det er ikke alltid jeg har fått den i meg da...

Måtte bare fortelle det til dere, mine medsammensvorne!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4859441-et-under-har-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig!

Jeg har selv ikke kastet opp så veldig mye, så har vel vært heldig. Selv om jeg var kvalm mange uker i strekk da. Nå er det bare sånn innimellom (helst hvis jeg går for lenge uten å spise).

Krysser fingrene for at den er jaget bort!! Bra du har en så snill samboer da:-)

Ha en fin dag!

Hei Reddik

Ja det må være godt og endelig kunne få i seg litt frokost;O) Jeg hadde ikke problemer om morgnen men om ettermiddagen og kvelden, så jeg har ikke lidd noen nød, for da har jeg jo fått i meg litt mat tidligere på dag;O) også har jeg endel å ta av så det er ingen fare;O) men nå har jeg heldigvis blitt mye bedre!!! Håper dette varer for deg også!!!! Lykke til iallefall!!!

ja, hyperemesis er no` dritt! Heldigvis har jeg også litt å ta av! Har hypothyreose (lavt stoffskifte) slik at kroppen min går inn i sparemodus hver gang det blir lenge mellom måltider og lite mat. den tror det er den verste hungersnøden med en gang. allikevel har jeg gått ned 6 kilo på de ukene jeg ikke spiste, men bare spydde. det fikk legen min til å få sånn bekymringsrynke i pannen. Har sluppet unna innleggelse i hvertfall! Men brukt vanvittige summer på akupunktur.

Var på ul i går og fosteret har det bra, den vinka og rørte litt på seg :-) og hjertet slo *puste lettet ut*

nei, la oss se kvalmen i hvitøyet jenter og jage den bort! Her skal det spises ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...