Gå til innhold

Ledig dagmamma på Okstadøy(Romulslia)


livetimammasmage

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg har to ledige plasser i min barnegruppe, den ene plassen er ledig nå, mens den andre plassen blir ledig f.o.m 1.Juni. Jeg kommer til å jobbe mesteparten av Juli om det trengs.

 

Jeg fyller 23 år i år og er utdannet barne og ungdomsarbeider, og har 4 og 1/2 års erfaring i jobb med barn fra 0-6 år.

 

Jeg tar 4400 kr i mnd, forskuddsbetaling. Jeg lager lunsj og fruktmåltid hver dag, en varmlunsj i uka. Jeg lager også en månedsplan for hver mnd, så foreldrene får se hva barna gjør i løpet av ukene. På den månedsplanen er det en fast læredag, fast turdag og fast formingsdag i uka. På læredagene denne mnd lærer vi om dyra, forrige mnd lærte vi om fargene.

 

Jeg har nå tre barn fra før, skal ta inn 5 barn. Samboeren min kommer til å være her og hjelpe meg alle dager, han jobber nattvakter selv, og er hjemme på dagtid. Så vi blir to hele tiden når det er full barnegruppe!

 

De tre barna jeg har er gutter, to på 15 mnd og en på 2og 1/2 år. Leter etter barn i alderen 15 mnd til 4 år.

 

 

Er hvit dagmamma

 

Interessert? Ring meg på 45663921, eller skriv mail til [email protected]

 

MVH

Jannicke Østmark

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive at jeg har åpningstid fra 07.00 til 16.00, jobber fra Man til Fre.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...