Løvemor79 Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Ikke med selve dusjhodet, men med strålen. Bare å stille strålen så den treffer best mulig, det. Lønner seg da med sånn dusjhode du kan stille inn på flere typer stråler. Pirrer bra det. )
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Jeg vet dette høres veldig perverst ut, men hvis du er vag, ikke forsett å les!! Ny eletrisk tannkost!! Bruk den som en virbator. ta den akkurat rundt klitten.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Prøvde tipset ditt....det var himmelsk. Gikk akkurat to ganger på badet nå for tannkosten og meg..... Lettere enn å ta seg en dusj......mmmm...er våt ennå jeg...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Æsj... håper dere ikke pusser tennen med den etterpå. Det er vel litt drøyt!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Æsj ? Hva er det som er æsj med det ? Er jo mer "renslig" (hvis det er det du er ute etter..) å pusse tennene med en tannbørste som har vært borti klitoris, enn det faktisk er å slikke fitte. Da planter man jo hele munnen rundt omkring i det området, og jaggu hender det ikke at hake støter i anus også !!!!! Skjerpings! Jeg suger mus og nyter det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå