Gå til innhold

Ser ut som om jeg er 5 måneder på vei...


sørlandsdama

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg er 7 uker på vei og magen ser ut som en ballong! Jeg kan jo bruke gravidebukser fra sist gang nå! Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sånn jeg også. Får ikke igjen en eneste olabukse uten å feste en strikk mellom knappen og hullet. Hvordan skal dette ende??? jeg er 9+4. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert veldig normalt når du har vært gravid før. Jeg er i uke 7 nå (6+5) og selvom jeg faktisk har gått ned 1 kg, så merket jeg i dag at dongribuksen min ikke var så lett å lukke :-) Får vel snart finne frem de gamle mammabuksene min, jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 7+1 og er veldig oppblåst om ettermiddagn/kvelden - da er det vrient å skjule at det er noe på gang - men om morgenen når jeg har vært på toalettet, er magen ganske "normal" ?

Merker ellers at navelen min (som poppet ut som en liten knapp da magen ble stor sist) allerede stikker ut litt - ser så snodig ut nå som magen enda er forholdsvis vanlig :-)

Mammabukser er for tidlig, da skjønner jo alle det - jeg skal prøve å finne noen gode, men fine, med strikk i livet sålenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popkind.... vi to har jo termin samme dag... Er vi ikke i uke 9...? Altså 8+ 5 (siste tallet alt etter hvilken dag vi skifter uke på..)?

 

Litt forvirret hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er ny her og har det samme "problemet". Alle mine bukser er alt for trange enda jeg bare er 9+4 uker!! Nye mamma bukser fikset det med en gang.

 

Alle opplever graviditet forskjellig, noen viser ingen mage til de er 4mnd !! Jeg er glad for min lille bollemage:o))

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mansana.... Veit snart ikke hvilken uke jeg er i???? På min side står det at jeg er i uke 9. Til torsdag begynner uke 10. Men mulig jeg tar helt feil i regnestykket altså!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man får kjøpt "litt kule" mammaolabukser????????? er vanligvis så glad i olabukser....., og alle er for små. Hilsen litt småfortvilet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Det samme står på min side. Når vi er i uke 9, så er vi 8 fullgåtte uker pluss så mange dager ut i uken vi er... Vi to skifter uke samme dag til og med, så i dag er vi 8+ 5. På fredag er vi 9+1. (9 fullgåtte uker pluss en dag, altså i uke 10)

 

Håper du skjønner forklaringen min!

 

Natta! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

det er veldig normalt.. Jeg er ikke sikker på grunnen, men noen sier det er luft andre sier annet..

Jeg er selv bare i 6 uke, (5+4) og JEG er også oppblåst og ser ut til å være i 5 mnd.. vi hadde bestemt oss for å ikke si noe til noen før etter ca tre mnd, fordi det har gått galt før, men folk kommenterer det jo så kan jo ikke si nei heller, for behøver jo ikke LYVE om det.. hehe..

så nå går det jo ikke å skjule det..

 

"hei.. jeg ser det er ting på gang her.. du er gravid eller??"

"nei?"

"du har gått ned i vekt??"

 

hehehe.. jeg må jo si ja da..

så det er bare i innfinne deg med at mammabukser er tingen:)

Det skal jo være behagelig også!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mammajeans på Kappahl, Lindex og H&M - men de er ikke så innmari kule....

Men Kappahl har tilbud 25% på alle bukser nå da - så de koster bare 299,- nå.

På H&M har de litt kulere bukser - men kjempevanskelig å finne i andre str. enn S og XL - virker som de blir fort utsolgt for mellomstørrelsene.

 

Jeg kan ikke gå i jeans på jobben, har noen noen tips om hvor finne fine "vanlige" bukser - men som har bred strikk eller knyting i livet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at andre har det helt likt meg...! Jeg måtte ut å kjøpe meg ny bukse i går. Tenkte at det var litt vel ydelig om jeg kjøpte meg mamma-klær allerede, men så fant jeg ei fin bukse hos Risøe som jeg kjøpte istedet. Det er ei dongeri-capri-bukse som er kortere forran med magen, så jeg bare dytter den under den oppblåste magen. Det funker helt supert, og så føler jeg meg litt moteriktig i samme slengen:)

 

Jeg føler meg faktisk så oppbøåst at jeg lurer på om jeg kan være en måned lenger på vei enn jeg tror...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så noen på Vera Moda idag med bred strikk i livet i forskjellige farger, sort, offwite, grønn, brun, og blå tror jeg. De var ikke dyre heller.

Kanskje de kunne passet på jobben din!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...