Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Vi har funnet ut at vi ikke skal bruke penger på å leie bil. Valget står nå mellom to fine biler: En forholdsvis mørk-grønn Mercedes og en mørk blå Peugeot 406... Hvilken ville dere brukt?
Beama Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Ville også valgt mercedesen... er kanskje litt mer elegant enn peugoeten... men det kommer jo litt ann på hvor gammel mercedesen er da..
barbamamsen Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 helt klart mercedesen! er jo det vi har selv og skal ha på vårt bryllup. he he he...vår er sort cabriolet med røde skinnseter..yeah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå