Gå til innhold

hvilken bil ville du valgt?


Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet ut at vi ikke skal bruke penger på å leie bil. Valget står nå mellom to fine biler:

En forholdsvis mørk-grønn Mercedes og

en mørk blå Peugeot 406...

 

Hvilken ville dere brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville valgt Mercedes..

Skrevet

Ville også valgt mercedesen... er kanskje litt mer elegant enn peugoeten... men det kommer jo litt ann på hvor gammel mercedesen er da..

Skrevet

helt klart mercedesen! er jo det vi har selv og skal ha på vårt bryllup. he he he...vår er sort cabriolet med røde skinnseter..yeah!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...