Gå til innhold

Signe skal få en søster el bror


tjohoy 2 prinsesser + lite frø

Anbefalte innlegg

Så kommer spørsmålet!! Vi ønsker oss forslag til navn som passer inn i samme kategori som storesøster Signes navn! Vi ønsker et navn som ikke alle har, og som klinger i ørene!

Hadde aldri trodd det skulle bli så vanskelig å velge navn til nr 2, Signes navn kom med en gang jeg ble gravid! men det er bra at disse sidene finnes!! Alle forslag mottaes med stor takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigurd var det første jeg tenkte på når det gjaldt gutt.

Eller Erlend/Erland. Sole er også et fint guttenavn. Vilhelm/William

 

Marit passer til Signe og det er det vel ikke så mange småbarn som heter. Ellers er det Solveig, Sanna/Sanne, Elinor, Elianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut

Eivind

Øystein

Gard

Even

Olav

Eskil

 

Åsne

Sigrid

Agnes

Margrete

Anne

Elsa

Ambjørg

 

Her er iallefall noen navn som er i samme gate som Signe, som foøvrig er et kjempefint navn. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sole har jeg ikke hørt før! ikke så domt! klinger bra!! mange gode forslag her! takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fine navn! er det domt å kjøre navn med samme bokstav? Som f.eks Signe og Sigrid? Kanskje litt for like de to.. Signe og Sanna? Vanskelige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje sant, at det blir litt for likt.

Jeg ville så langt jeg kunne velge valgt et navn med en annen forbokstav enn andre søsken, men jeg er ganske sær sånn. Uansett har du fått mange fine forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville valgt et navn som ikke begynte på S. Men Sigurd og Sigmund er fine navn, da! Eller hva med... Olve? Vegard? Per? Ørn? Håvar? Amund? Eimund? Til en søster... Anne? Isa? Tori? Olea? Live? Åse? Lilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...