Gå til innhold

Skal høre hjertelyden i morgen........


<3 Jentemafian <3

Anbefalte innlegg

Og jeg gruer gleder meg.

Enn hvis vi ikke får høre den???

Da blir jeg bekymret tror jeg. Hva gjør jeg hvis jeg ikke får høre den??? Er 14+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikkje hørt den ennå, ska på ultralyd 15mai, gruer meg litt te det, er litt redd for at vi skal få en dårlig nyhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann =)

det er vertfall verdens fineste lyd viss JM finner den. hos meg fant de den ikke da jeg var 15 uker på vei. men det er noen det er lett og høre på og vanskleligere.selv ble jeg selfølgelig litt engstelig, men JM roet meg med at det var ofte, veldig ofte at de ikke kunne høre den så tidlig. men kan jo ver de finner den hos deg med en gang =) får håpe på det =)

 

vertfall, masse lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg også

Lykke til da om du ikke får høre så ikke bli bekymret Min JM ville ikke lytte etter så tidlig siden det var så lett å uroe mor om man ikke fant den . men så hørte vi etter likevel da

 

Det er er helt herlig håper du får høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jeg håper jeg får høre den.

Har hatt så mange rare tanker i det siste om at jeg ikke er gravid å at jeg bare noe jeg inbilder meg. Tok en graviditets test for 4 dager siden for å være sikker og den ble positiv nesten før jeg tissa på den.

ER det noe inni der eller ikke. Så hvis jeg ikke får høre så vet ikke jeg.

Rare vi gravide kan bli.....

 

Lykke til du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ktr på torsdag og får sikkert høre da. Er da 16+3. Min lege hører ikke etter hjertelyden før uke 16, nettopp pga at mor ikke skal bli engstelig om de ikke finner den... Håper du får høre da! Du får fortelle oss hvordan det gikk! Skal ta med mobilen min jeg og ta opp. Da kan jeg høre d en lille igjen og igjen og igjen!! LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mine leger ville ikke høre etter hjertelyd før etter uke 20 de, så jeg fikk høre den i uke 22... er 23 nå...

men har hatt to ultralyder og kjenner liv hver dag, så for meg var det mest for kosens skyld å høre den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen å høre hjertelyden til fredag. Er da 17+4.

gledegruer meg jeg også, for har også tenkt det du tenker; at hva om jeg ikke er gravid likevell, og at det bare er noe jeg innbilder meg..?

Når sambo forteller venner at jeg er gravid, tenker jeg 'åh, kan han ikke vente 1 uke til vi er helt sikre'.

Jeg tenkte faktisk på å ta en ny graviditetstest jeg også, men droppa det...måtte nesten stole på legen sin. hehe...

 

Jeg skal også til ultralyd til tirsdag.

Klarer nok å glede meg mer til det hvis jeg får høre hjertelyden til fredag...hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre hjertelyden hos legen i går for første gang. Det var helt fantastisk!! Er 13+2 nå, men leste et innlegg fra en jordmor som sa at det er helt normalt å ikke kunne høre den før opptil 16 uker. Så ta det helt med ro!!! Og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...