Gå til innhold

Noen her som har blødd mye, men spiren sitter likevell?


T&J fikk baby 7. februar :o)

Anbefalte innlegg

Har blødd i tre uker nå. To dager med ganske mye blod og resten stort sett rosa utflod..

Har positive tester (senest i går) og HCG har gått opp. Skal på ultralyd i morgen, men det føles som en evighet...

Hadde 3 SA i fjor, så vil gjerne at den skal sitte snart. Hadde så fryktelig god følelse denne gangen.

 

Får vel vente til i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg,men har to venninner som begge har blødd mye.Ene hadde styrt blødning.Men det gikk bra med begge to.Så dette kan gå bra:0)Ønsker dere lykke til i morgen.Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, idefix!

 

Hater å gå sånn å ikke vite noe!!!!!

Har venta på ultralyd en uke nå. Synes det er å regne som tortur. Mannlige gynekologer kan vel ikke sette seg inn i vår situasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul på torsdag,har også ventet en uke.holder på å bli sprø....Er livredd for at det har gått galt.Er 10+6 idag.Har hatt sterke mage smerter.Håper virkelig at det går bra med spiren din denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg love deg, med begge mine to. Trodde det var i disse dager man skulle være heldig å slippe mensen.. Men neeeida.. Det viktigste er jo uansett at det går bra, og det gjorde det i allefall for meg..

Og for de av mine venninder i samme situasjon.

Så det er nok ikke nødvendigvis grunn til bekymring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å blø (det rant) forrige tirsdag. Var da på sykehuset og de så et lite embryo med bankende hjerte og sparkende bein. Hun som undersøkte meg mente jeg da var 9+5 og alt så bra ut. Kunne ikke forklare hva blødningen kom av. Har fortsatt å blø, ikke så det renner, men slik at jeg får det på toalettpapiret. Noen ganger "mye" andre ganger ingenting, for å så bli litt, til "mye" til nesten ingenting. Er veldig ofte på do ---- blir koko.

Var på sykehuset igjen i dag til kontroll. Legen så et fint foster som hun mente tilsvarte 10+6!! Jaja, lenger enn det jeg har regna (selv mener jeg at jeg er 9+5). Alt så fint ut, men hun kunne heller ikke si hvor blødningene kom fra. Har time igjen neste onsdag. Håper at alt er bra, men klarer ikke å slappe av på at det går bra.(Som en ser av nicket gikk det ikke særlig bra sist...). Men spiren satt og turna godt rundt i hula si og hjerteslaga var tydelige og klare. Fikk til og med se hvordan navlestrengen pulserte. Men som legen sa; Hun kan ikke garantere at det skal gå bra. Men det ser veldig bra ut nå. Så nå tar jeg en dag av gangen. Krysser fingre og tær og prøver å ikke tenke alt for mye (lett å si; sykmeldt og skal være i ro!!!!!! Heldigvis har jeg noen "dater" med venninner - det er vel forholdsvis rolig å sitte i en god, dyp sofa på kafe?!?!!?)

 

Lykke til og så krysser vi alle fingre og alle tær og alt annet.

 

Masse klemmer og gode tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...