Gå til innhold

brokk og et sår som ikke vil gro!


*Nelly*

Anbefalte innlegg

nå er det over 2mnd siden ks, og såret har ikke grodd enda. hvor lang tid tar det egentlig for et ks og gro? Legen jeg har gått hos har snakket om at jeg kansje må omoperere såret eller hva det no han kalte det, er det noen av dere som må ha gjort dette og hvordan foregår dette? og hva gjør de med brokken? Synes det tok så lang tid før jeg kom meg etter ks så jeg håper ikke jeg må operer igjen, men hvis dette skjer kan jeg sykmelde meg fra permisjon, synes det er synd at jeg må være "syk" i denne fine permisjons tiden. synes altfor mye av denne tiden har gått til og være sengeliggende etter ks...

 

Er det noen av dere som kan fortelle meg litt om dette så hadde det vært kjempe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk brokk etter det siste ks i sommer (05). Og jeg maste meg til oprasjon...fy faan å dum jeg var...angrer nå. For i helga gikk det opp..og det er et smertehelvette til de grader. Så jeg vil nå mye heller ha en kul over buksa en dagens smerte. De satte inn ett nett over brokket...det løsnet i helga....

Men om du tar oprasjon..så sykemeldes du og gubben får perm slik at dere kan ha den flotte tiden sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du svarte...:)

 

du opererte deg i sommern 05, så gikk det opp nå? huff det hørtes ikke no særlig ut. har liten lyst til og legge meg under kniven igjen. føler at nå er det nok, nå vil jeg bare komme meg igjen.. fikk du narkose eller hvordan skjedde det?

 

Så egentlig så kan jeg bestemme selv om jeg vil ta brokken eller ikke? var brokken din stor, kan de forandre seg i størrelse? men hva med sår som ikke vil gro da,vet kansje ikke no om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hatt brokk,så det kan jeg ikke svare deg på. Jeg mener selv å huske at såret mitt ikke hadde grodd før det allefall hadde gått tre mnd. Hadde en del infeksjon og måtte reopereres 2 dg etter keisersnittet. Blir jo ikke helt det samme det da.Men såret grodde nå etter vært, ble ikke så fint,men finere enn legene hadde forespeilet ,så jeg er fornøyd jeg. Ble kanskje ikke helt det samme dette, jaja,svarte likevel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...