Gå til innhold

Heisann kjære Sunnivamamma =)


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Koselig å høre fra deg igjen - og så deilig for dere at alt står bra til med den lille gutten deres =) UL er en fantastisk opplevelse sålenge alt er bra. Gøy for dere med en gutt da...rart med den magefølelsen, ja - jeg var bombesikker på gutt denne gangen...alt har nesten vært likt som da jeg ventet Elias. Kun halsbrannen og kynnerene har kommet mye tidligere enn med han. Også er magen bredere og kiloene har kommet litt fortere på. Er i uke 23 og har lagt på meg 8 kg allerede.

 

Nå kjenner jeg masse liv og det er så deilig når vi kan kjenne og se det på utsida magen også =)

 

Håper du er i fin form og at du vil få en flott tid her inne. jeg blir her jo i drøye 5 uker til, så vi snakkes nok igjen vettu =)

 

Ha en fin kveld da =)

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei, der var du jo!

Ja, er så glad og letta at jeg bare smiler her..... Jeg har også hatt alt likt denne gangen, men kynnere og halsbrann tidligere - som deg. Men du får jente og jeg får gutt, merkelige greier. Gleder meg veldig til å kjenne liv, kjente det ikke før i uke 22 sist. De sier vel at man kan kjenne det tidligere med nummer to, gjør man ikke???

 

Håper du også får en fortreffelig kveld videre, min blir i hvert fall super til tross for feber og bihulebetennelse. Har vært forkjøla til og fra i 6 uker, så nå får det vel holde snart, he he.... Er så hyggelig å høre fra deg, har jo fulgt dine gleder og bekymringer noen måneder. Kos å høre at alt er i skjønneste orden med dere!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og god morgen =)

 

Da jeg ventet Elias kjente jeg liv rundt midten av uke 17. Med denne lille klumpen, begynte jeg å ane noe småtteri allerede i uke 14, mener jeg selv. Var helt sikker på at det var bobler som sprakk i slutten av uke 15! Så bare vent, kjære du - det er ikke sikkert du må vente så altfor mange ukene til før du kan ane litt bobling ned i magen din =)

 

Du må ha god bedring med bihulebetennelsen - off, det er ikke no særlig =( Ha en god dag!

 

KLemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...