Gå til innhold

NOEN SOM HAR ERFARING, VÆRT IGJENNOM DET SAMME?


ronja irene

Anbefalte innlegg

heisann.

 

var på jobb i dag. fikk sterke smerter i magen, like over der fosteret ligger. dro tidlig hjem og la meg. (er i uke 11+3). våknet en time etterpå og smerten var borte. noen timer etterpå kom den tilbake. har ikke blødd noen ting. dro til legevakta, som heller ikke visste hva det var. hørte fosterlyd, så forhåpentligvis er alt bra med min lille spire. men er det noen som har en fjærneste anelse på ka det kunne ha vært?????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var såpass ubehagelig/vondt at jeg gråt....men siden det ikke er noe blod i det hele tatt så er det vel ikke farlig?? har rekvisisjon til sykehuset hvis det kommer tilbake i løpet av noen timer...rart ikke legen på legevakta kunne gi noen tilbakemelding på hva det kunne være. ikke normalt å ha SÅ vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist svangerskap hadde jeg så vondt at jeg gråt.Det kjentest ut som en eggleder skulle sprekke.Var på akutt ultralyd og alt var perfekt.Det var bare livmora som strakk seg.Så det går ann.Men jeg tror jeg ville fått sjekka det hadde jeg vært deg.Bare for sikkerhets skyld.Bekrefte at alt er bra.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare i min 6 uke, men har perioder med veldig vondt. Kneler av smerte, nesten så pusten går ut av meg. Tror ikke det er noe galt.

 

Fint at du har mulighet til å sjekke det på sykehuset hvis det kommer tilbake og du blir redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...