Gå til innhold

Dere som er "fødeklare", hvorfor spiser dere ananas ?? (samme som på "skravle")


Sørlendingen

Anbefalte innlegg

Hei Jenter ! Legger inn spørsmålet mitt her også.... det forsvinner jo så fort på skravle-sidene...... hehe...

 

Har lest mange plasser her inne, at det er flere av dere som spiser ananas for å sette i gang fødselen...... HVORFOR ??? Jeg kan ikke skjønne at ananas skal hjelpe..... så jeg hadde blitt glad om noen av dere kan gi meg en begrunnelse på hva som er så "magisk" med ananas....... (og har det virkelig hjulpet noen ???)

 

Tusen takk, nå er jeg nyskjerrig ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer litt på det samme...

Jeg kjøpte faktisk fersk ananas i dag og sitter her og koser meg i håp om at noe skal skje. Alt må prøves for nå er jeg 9 dager på overtid. Kanskje noe "magisk" snart vil skje? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også akkurat spist ananas... hehe, det var da jeg begynte å tenke på hva som egentlig kunne hjelpe med å spise det... hehe, men er glad i ananas, så jeg spiser det også fordi jeg liker det.....

 

Har termin om 3 dager, var på ekstra ul på onsdag, fordi babyen er stor..... (veier rett under 4 kg. nå....) så derfor hadde det ikke gjort noenting om han hadde lyst til å komme til verden snart......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...