Gå til innhold

Uff...Noen som har opplevd noe av det samme?


Alves

Anbefalte innlegg

Hei paa dere jenter..

Sitter her og lurer paa hva som skjer med kroppen min..Jeg hadde en 2,5 dager lang blödning da jeg skulle hatt mensen,7.april..men etter dette har jeg spottet i nesten alle regnbuens farger..hihi..lyserödt som gikk over til rosa,som igjen gikk over til brunt..dette varte helt til 17.april...Hadde forrige helg og litt denne helga, stikkinger i magen,og det presser noe saa innmari i lysken,paa venstre side...Har testet,men NEG.

Puppene klör,og stikker innimellom,men de er ikke ömme i det hele tatt,som de vanligvis er i disse tider,da jeg skulle hatt EL..

 

Jeg er ikke tröttere enn vanlig,ikke kvalm,med mindre det gaar lang tid mellom hvert maaltid.Og kaffe blir jeg tör i halsen av...slik har jeg hatt det i laaaaaange stunder naa...Masse luft i magen...Föles rett og slett ut som mensen skal komme "any minute"...

 

Noen som har opplevd dette?Jeg er jo tydligvis ikke gravid etter 2 neg. tester...förste test tok jeg 1 uke etter IKM og den andre tok jeg 2 uker etter IKM...

Saa hva kan det vaere da?Noen med lignende opplevelser?

 

Hilsen en undrende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være en livmors- betennelse... Gå til legen å få sjekka opp i hvert fall! Det er jo ikke akkurat normalt å gå rundt slik da... Og få tatt en HcG av blodet for sikkerhets skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne fikk ikke positiv test før etter 3 uker..Tror personen er på 2 tri.nå.Gå til legen å få tatt en blodprøve.Kanskje du da får ett godt svar.Lykke til videre:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...