Gå til innhold

Sunnivamamma+baby 6/11


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann ville svare deg på en egen tråd jeg.Jeg skal ringe legen min ved lunsj tider på torsdag.Da får jeg vite når jeg skal komme bort.Legen er en venn av mannen min og de to har avtalt dette:0) mannen min er så bekymra for meg...Men legen er min gynekolog altså.Det er bare slik at vi kan ringe å komme når vi føler for det..Når han har vakt.Så blir jeg skvisa mellom der det går.Desverre så slutter legen i juli.Kommer til å savne han.

 

Så flott at alt gikk bra med deg i dag.Så morsomt at dere allerede har fått vite kjønnet da:0)

er kjempe misunnelig på deg som har fått hoppet over til 2 trimester og vet at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra da... Kjekt med kontakter! I juli trenger du ham ikke lengre, he he..... Ja det var utrolig spesielt det at vi så kjønnet i dag, det eneste jeg ville var å se liv så dette ble jo reneste Kindereggopplevelsen!. Nå kommer jo du snart etter, du skal se at det er en superglad og lettet idefix som skriver inne her på torsdag. Du får ha masse lykke til, skal tenke masse på deg på torsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett,men jeg er likevel så alt for nervøs.Mister vi dette barnet tørr vi ikke prøve igjen..Dette har litt med at legen min slutter i juli.Da får jeg ikke like god oppfølging som nå.Satser på at alt er bra og at jeg er glad og lettet etter torsdag:0)

Er så glad for at alt var bra med deg.Jeg kunne også tenkt meg å få vite kjønnet,men vi får se på den ordinære ul hva vi gjør.Har ikke bestemt oss enda.På en måte vil jeg vite det fordi jeg har så mye jente klær.Har ikke noe igjen etter guttene.6 år siden minste gutten var baby..Tiden går så fort...Uten om nå når vi er gravide og venter på 13 uke....Så du har hoppet inn i nå.Din heldig gris:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...