Gå til innhold

Er det alltid så mange nye hver dag?


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her i dag, og ser jo minst 10 "Jeg er ny her" - innlegg...? Er det alltid sånn, eller er det boom i dag? Kjenner ikke igjen så mange av navnene fra 1. tri heller.... Kjempekoselig at vi er mange med termin i starten av november, gleder meg til månedene fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er en slags boom her nå jeg.. men det er jo vanlig med noen nye hver dag nesten da:) Gratulerer og velkommen da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at det er ltt ekstra mange nå. Synes at det er gøy å se at det flere fra 1 trimester som kommer etter. Kjenner nicket ditt fra 1. trimester. Velkommen hit da, er det ikke deilig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får visst føde i kø :-)

Er fersk her selv og husker deg fra 1 tri. Ja nå er vi jo kjempemange! Må si jeg merker trafikken har økt drastisk her inne generelt siden jeg gikk med forrigemann som er 14 mnd...Artig, det har også blitt anderledes innlegg, flere som åpner seg og færre tulleinnlegg syns jeg...

 

Selv var jeg mest leser inne på 1 tri, jeg var nok mer nervøs for å miste enn jeg var klar over...Den store lettelsen etter ul torsdag avslørte det...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...