Gå til innhold

Hvor lenge har dere hatt disse mensmurringene nå på slutten??


Bolla og beinet...

Anbefalte innlegg

Har hatt de noen dager nå,kjennes ut som jeg skal ha mensen...Er de et tegn på at noe skje om ikke så alt for lenge eller kan man ha de på ukesvis???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn. Mener å huske at de varte ett par tre uker sist jeg var gravid, før de gikk over til rier, men husker ikke helt...

 

Kanskje andre som kan svare oss...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mensmurringer av og på i 4 uker nå. Jeg er 9 dager over termin og ingen tegn til fødsel ennå. Jeg trodde selv at dette var et tegn på at ting kunne begynne å skje snart men er ikke sånn hos meg nei. Legen var helt sikker på at jeg kom til å føde før termin siden jeg hadde kynnere med menssmerter men den gang ei. Så det er ikke godt og si hva som skjer hos deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt disse mensmurringene noen dager og er veldig spent på hva det betyr....Kanskje det betyr at det ikke er lenge igjen, men det er det jo ikke uansett. Eller kanskje hodet fester seg? Eller kanskje....vet ikke jeg...Har da født to ganger før, men dette her har jeg aldri hatt dreisen på gitt...skjønne når noe skjer og ikke*ler* Får vel bare vente og se da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sånne mensmurringer, men jeg er bare 33 uker i dag så jeg får jo håpe han holder seg inne litt mer enn 4 uker til. Men føde litt før tida, det skal ikke være meg i mot :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er en uke på overtid i dag. Termin 18. april. Har hatt mensmurringer i 6 -7 uker jeg, men det er visst litt lenge. Jordmor hadde aldri trodd jeg skulle gå over termin pga at jeg har hatt disse plagene så lenge i forbindlese med ekstremt kraftige, og tiltider regelmessige kynnere. Slimproppen gikk for en måned siden, og still no action. Det er en luring i magen visstnok:)

 

Har et tips til deg ta det som det kommer, ikke tenk på alle vondtene man får. ikke lenge igjen nå uansett:) Men det er jo veldig individuelt og, noen kjenner ikke noe før det er igang, noen har det en uke eller to i forveien og andre i lang tid slik som meg. Selv vet jeg at det kommer en baby en gang i neste uke, om det ikke har skjedd før den tid. Og det er en kjempe deilig tanke nå som man er over tiden. Ser liksom en ende på det nå etter å ha venta så lenge:) Gleder med sinnsykt! Har gått lenge og ventet og ventet nå. Frustrasjonen har vært stor i blant, bomtur til føden. Låg der fire dager uten å få åpning bare vonde maserier, drit skuffa! Lykke til med fødsel og bebis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 10 dager over terminen i dag og har hatt mensmurringer, masse kynnere, stikkinger osv. i 5-6 uker. Jordmor tippet at jeg kom til å føde før terminen, - men neheida!

 

De siste 3-4 dagene har det kommet ut ganske MYE slim. Lurer på om det er den berømte slimproppen? Håper iallefall desperat at det er et godt tegn på at jeg slipper å vente så veldig mye lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...